ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נוכח הביקוש העצום

אלפים כבר הצטרפו: עם ישראל תורם ל'קרן החירום' לעזרת המשפחות והחיילים

אלפי יהודים טובים מרחבי הארץ והעולם כבר הצטרפו ליוזמה והרימו תרומה כספית ל'קרן החירום' המיוחדת • הקרן מסייעת לחיילים ואזרחים תושבי אזור הלחימה • זאת, לנוכח הביקוש העצום לעזרה מצד משפחות שפונו מבתיהן ואיבדו את מטה לחמן • יחד ננצח!

אלפים כבר הצטרפו: עם ישראל תורם ל'קרן החירום' לעזרת המשפחות והחיילים
תרומות לחיילים צילום: באדיבות המצלם

מצב החירום מחייב תגובות חירום של עם ישראל. מספר ההרוגים הולך ומטפס, מספר הפצועים עצום, מספר הנעדרים והחטופים בלתי נתפס, ובתווך אלפי משפחות הגיעו למצוקה כלכלית נוראה, לאחר שפונו מבתיהן או איבדו את מטה לחמן.

לתרומה לחיילים ולמשפחות הקליקו כאן>>>

קופות הצדקה וארגוני החסד בדרום משוועים לעזרה, הפניות עלו בחדות והיקף הפעילות מכפיל עת עצמו פי כמה וכמה. מכל הארגונים נשלחה פנייה ל'קופת העיר' – קופת הצדקה המרכזית של ארץ ישראל, שמלווה ומסייעת לקופות המקומיות בכל עיר ויישוב.

במקביל נרשם ביקוש גבוה מאוד לעזרה גם לחיילים שהוקפצו בהתרעה קצרה מאוד לקווי החזית. החיילים מקבלים אוכל מהצבא ואינם רעבים ב"ה, אבל הם זקוקים להמון 'השלמות', אם זה בגדים להחלפה, מברשות שיער, שמפו רחצה ועוד.

במיוחד נרשם צורך לתשמישי קדושה. חיילים רבים מעוניינים לחבוש כיפה בצאתם לקרב למען הגנה על עם ישראל, רבים מאוד רוצים להחזיק בכיסם ספר תהילים קטן, טליתות ותפילין, סידורי תפילה ועוד.

גם לביקוש הזה משתדלת 'קרן החירום' שהוקמה על ידי קופת העיר לסייע, ולשם כך יש צורך בהתגייסות כוללת של רבים מעם ישראל המעוניינים להטות כתף ולסייע כמיטב יכולתם לאחינו שבאזור הלחימה, חיילים ואזרחים כאחד.

אנחנו לא יכולים לעמוד מהצד. ההיפך הוא הנכון, כל אחד ואחד מאתנו מחויב להשתתף, לקחת חלק ולסייע, אי אפשר לעמוד מהצד כשמשפחות רבות כל כך פונו בבהלה מבתיהן, חלקן נמלטו ואיבדו בדרך חלק מבני המשפחה. אי אפשר לעמוד מנגד.

זה הזמן לקחת יוזמה ולהגיש סיוע!!! בפרק הזה של תולדות עמנו, כל אחד ואחד יכול להיות שותף פעיל.


תרומות רבות • באדיבות המצלם

בתרומה לקרן תוכלו להיות שותפים להחזקת משפחות ברגעים הכי קשים שלהן, לאפשר להן להתקיים, לשרוד עד שהמצב יירגע והרשויות יוכלו להעניק להן את הפיצויים המגיעים להן. לתת להן את גלגל ההצלה שיאפשר להן להחזיק מעמד עד שיגיעו מסוקי החילוץ ויובילו אותם לחוף מבטחים.

הסיוע למשפחות יתבצע לפי רשימות שהוכנו על ידי קופות הצדקה המקומיות בערי ויישובי הדרום, הקופות המקומיות לא עומדות בביקוש העצום בימים אלו, ונאלצו לפנות בבקשת עזרה מיוחדת ל'קופת העיר' שמלווה אותן ותומכן בהן גם בימי שגרה, קל וחומר בעיתות חירום.

כמו כן ישמשו התרומות לחיילים כדי לצייד אותם הן באמצעי לחימה ומיגון אישי, והן בתשמישי קדושה החסרים באזורי הכינוס וקווי הפעילות כמו כיפות, ציציות, תפילין, סידורים, ספרי תהילים, ערכות לקידוש והבדלה בשבתות ומוצאי שבתות ועוד.

אלפי יהודים בעלי לב חם כבר נרתמו והרימו תרומה כספית, זה הזמן להצטרף אליהם, ולקחת חלק במבצע החשוב הזה.

לתרומה לחיילים ולמשפחות הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד