י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"אויבנו טעו"

הרצוג בשדרות: "דורשים מהקהילה הבינ"ל לדרוש שחרור החטופים"

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר בעיר שדרות. הרצוג: "אנחנו דורשים מהקהילה הבינלאומית, לדרוש לאלתר את שחרורם של החטופים שנמצאים בעזה"

הרצוג בשדרות: "דורשים מהקהילה הבינ"ל לדרוש שחרור החטופים"
נשיא המדינה יצחק הרצוג בשדרות צילום: חיים צח / לע״מ

על רקע מתקפות הטרור הבלתי פוסקות, נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר הבוקר (רביעי) בעיר שדרות. הנשיא נפגש עם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ויחד פגשו את המתנדבים במוקד העירוני ובארגון זק״א אשר פועלים במסירות החל מיום שבת בבוקר ומספקים מענה לעשרות אלפי שיחות ופניות מתושבים בנושאים שונים.

לאחר מכן פגש הנשיא את מפקד משטרת שדרות סגן ניצב דביר ארובס שפעל בגבורה להגנת התושבים, ואת כוחות צה״ל המוצבים בעיר, וביקש לחזק את רוחם ולהודות להם על פעילותם המבצעית והגנתם על אזרחי ישראל.

נשיא המדינה אמר: "אני נמצא כאן בשדרות בירת הגבורה של האזור הזה, עוטף עזה, שדרות - זהו קו הגבורה של מדינת ישראל, זהו קו הגבורה כבר דורי דורות במדינת ישראל.

נשיא המדינה יצחק הרצוג עם אנשי זק"א. חיים צח / לע״מ.

מה שאנחנו רואים כאן זו גבורה בלתי נתפסת של עם, עם שקם מהתקפה נוראה שנכפתה עליו ביום חגו, והכוחות העצומים שבוקעים מתוכו הם מרשימים, הם מדהימים".

הרצוג הוסיף: "אפשר לבוא כאן לשדרות ולראות את המתנדבות ואת המתנדבים, את החיילות והחיילים - כל מי שעוסק במלאכה - השוטרות, השוטרים, אנשי ההצלה, אנשי הרווחה - כולם מתגייסים כאיש אחד, בלב אחד, עם ראש עיר מדהים.

כל האזור כולו, אזור עוטף עזה מדמם וכואב ואני אומר לכל עם ישראל כולו - אנחנו ננצח בזכות הגבורה העילאית המדהימה של העם שלנו. ואם כבר מדברים על העם שלנו אני רוצה לומר לכם שההתגייסות של החברה הישראלית היא עצומה, היא מדהימה, היא מקור כוח!".

לדברי הנשיא, "אויבנו טעו בהבנת הסולידריות הפנימית העמוקה, מכל הקצוות של החברה הישראלית - אני רואה יהודים ולא יהודים, אני רואה בני כל האמונות ותפיסות העולם והכיפות השונות, כל מה שרק תגידו - בסופו של דבר זהו עם אחד, יחיד ומיוחד שהסתער במלוא כוחו וגם ינצח.

חשוב לומר שתהליך הבנייה והשיקום יערך - זו תהיה מחויבות עליונה של מדינת ישראל לדאוג לאזור הזה, לפתח אותו, לחזק אותו, לטעת כוח ועוצמה נפשית בקרב התושבים ולתת להם ביטחון מוחלט - על כך המערכה - ביטחון מוחלט לעם ישראל".

לסיום אמר: "אנחנו דורשים מהקהילה הבינלאומית, והיום אני אפגש עם עוד מנהיגים שמגיעים לכאן ואשוחח עם עוד מנהיגים שיגיעו- לדרוש לאלתר את שחרורם של החטופים שנמצאים בעזה- זו תביעה מינימלית, בסיסית והגיונית של כל בן אנוש ואנחנו נעמוד עליה.

ולבסוף אני רוצה לחזק מכאן את כל עם ישראל ולהודות לכל ידידינו בעולם, בקהילות היהודיות בעולם כולו שמתגייסים זה חשוב מאוד מכיוון שזה צו מוסרי עליון. תודה רבה לכם".

יצחק הרצוג מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד