כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
יחד ננצח

בעקבות המלחמה: נדחתה הוועידה הרפואית של למענכם

בארגון 'למענכם' מודיעים על דחיית הועידה הרפואית השנתית שהייתה אמורה להתקיים במכון ויצמן בעוד מספר ימים. הרב יוסי ערבליך: "נבקש לשלוח חיזוק מיוחד לאנשי זרועות הביטחון והמודיעין המחרפים את נפשם בימים ובשעות אלו אל מול האויב הרצחני, ולמאות הרופאים העושים בימים אלה את מלאכת הקודש לטיפול בפצועים הרבים"

בעקבות המלחמה: נדחתה הוועידה הרפואית של למענכם
הרב ערבליך עם נשיא המדינה הרצוג צילום: בא

בעקבות המלחמה הקשה שמתרחשת כעת במדינת ישראל שגבתה את חייהם של מאות אזרחים תמימים ואנשי כוחות הביטחון, הוחלט לדחות עד להודעה חדשה את ׳ועידת למענכם השנתית לחדשנות רפואית בנושא הבינה המלאכותית בשירות הרפואה, שהיתה אמורה להתקיים ב - 26/10 במכון ויצמן.

"אנו מבקשים לשלוח את תנחומינו הכנים למשפחות הנופלים. ליבנו עם משפחות השבויים והנעדרים" אמרו במלענכם.

יו"ר למענכם הרב יוסי ערבליך אמר: "נבקש לשלוח חיזוק מיוחד לאנשי זרועות הביטחון והמודיעין המחרפים את נפשם בימים ובשעות אלו אל מול האויב הרצחני, ולמאות הרופאים העושים בימים אלה את מלאכת הקודש לטיפול בפצועים הרבים".

'למענכם' ממשיכים להעניק שירות וסיוע בימים אלו סביב השעון. צוות הרופאים והיועצים הרפואיים פועלים במתכונת מלאה ומתוגברת לטובת המטופלים לצד פעילות השגרה. עובדים ומתנדבים של הארגון פרוסים מאז תחילת הלחימה בבתי החולים מלווים את הפצועים ובני משפחותיהם. נציגים מטעם הארגון נמצאים כעת במוקדי הזיהוי ומלווים את משפחות החללים והנעדרים.

הארגון והמתנדבים זמינים כל העת לשרת את עם ישראל בכל דבר שיידרש. יחד ננצח!

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד