י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
ירד לשטח

לבקשת נשיא המדינה: סגן השר מקלב ביקר ביישובי הדרום

סגה"ש מקלב סייר באשקלון בזמן המטח הכבד לעיר, שוחח עם תושבי המקום, סייע וחיזק את התושבים בשעה קשה זו. אמש, נשיא המדינה פנה לסגן השר מקלב וביקש ממנו לרדת לשטח לראות מקרוב את צרכי התושבים ולסייע להם

לבקשת נשיא המדינה: סגן השר מקלב ביקר ביישובי הדרום
סגן השר אורי מקלב בביקור בדרם צילום: ללא קרדיט

סגן השר אורי מקלב ביקר היום (רביעי) החל משעות הבוקר ביישובי הדרום. מקלב הגיע בצוות מאובטח ליישובי עוטף עזה וחיזק את התושבים במקום, בביקורו שמע מקלב את הצרכים איתם נאלצים התושבים במקום להתמודד וסייע להם ככל יכולתו.

לאחר מכן הגיע מקלב לעיר אשקלון שם ביקר בחמ"ל העירוני אותו מנהל ראש העיר מר תומר גלם וקיבל סקירה מקיפה מהפיקוד הביטחוני בעיר וראש העיר אודות המצב בעיר.

יצויין כי אמש, נשיא המדינה פנה לסגן השר מקלב וביקש ממנו לרדת לשטח לראות מקרוב את צרכי התושבים ולסייע להם. מקלב שסייע לתושבי הדרום נעטר לבקשת נשיא המדינה והבוקר יצא לשטח לראות מקרוב את מצבם של התושבים באיזור.

יצויין כי שעת שהותו של מקלב בעיר החל מטח מסאבי ביותר של רקטות מעזה אל עבר העיר וסגה"ש מקלב נאלץ להסתגר יחד עם קברניטי העיר בחדרי הביטחון של העירייה.

בעקבות כך ואודות למטח הכבד ביותר מאז החלה הלחימה החליט סגה"ש מקלב שלא לעזור את העיר ולצאת לסייר בין מוקדי הנפילות שם שוחח עם תושבים וסיע להם בצורכיהם. מקלב ביקר בגן הילדים של 'רשת הגנים' שספג פגיעה ישירה מהמטח.

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד