כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סולידריות עם ישראל

טסלה פותחת ללקוחות את עמדות הטעינה בישראל בחינם

טסלה הודיעה שהיא פותחת את עמדות הטעינה שלה בישראל לשימוש חופשי. לפי אתר טסלה, כיום יש בישראל 17 אתרי סופרצ'ארג'ר, כלומר עמדות הטעינה המהירות של טסלה. האתרים האלה נמצאים במספר גדול של מיקומים

טסלה פותחת ללקוחות את עמדות הטעינה בישראל  בחינם
לרכבי טסלה בלבד. טעינה חינם בעמדות טסלה ברחבי ישראל צילום: טסלה

יצרנית הרכב החשמלי טסלה מודיעה שהיא פותחת את עמדות הטעינה שלה בישראל לשימוש חופשי. בפועל עד כה רק חברה אחת שעוסקת בטעינת רכב חשמלי – אי וי אדג', הודיעה שהיא פותחת את העמדות שלה לטעינה, אבל העמדות של אי וי אדג' שפתוחות לשימוש ציבורי חינמי הן רק אלה שנמצאות בדרום הארץ ולא בכל הארץ.

לפי אתר טסלה, כיום יש בישראל 17 אתרי סופרצ'ארג'ר, כלומר עמדות הטעינה המהירות של טסלה. האתרים האלה נמצאים במספר גדול של מיקומים, כולל את רחוב באזל בפתח תקווה, ישפרו סנטר במודיעין, מגדלי עזריאלי בתל אביב, רחוב הרוקמים בחולון, עין בוקק בים המלח וה"אייס מול" באילת. ועם זאת חשוב גם לציין שהטעינה בעמדות של טסלה היא לעת עתה טעינה שמוגבלת אך ורק לבעלי מכוניות טסלה. במדינות מסוימות באירופה וגם בארה"ב טסלה כבר הודיעה שהיא פותחת את העמדות שלה גם לשימוש של לקוחות שמחזיקים במכוניות של יצרנים אחרים, אך בישראל זה עוד לא קרה.

העובדה שטסלה בחרה לפתוח את העמדות בישראל לשימוש חינמי אינה עניין של מה בכך: לא בכל יום יצרן רכב מצהיר בצורה כל כך ברורה שהוא בעצם נוקט עמדה ו"לוקח צד" בסכסוך. בהקשר הזה ראוי להזכיר שממש לפני כמה שבועות נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם אילון מאסק.

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד