ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ביקור הזדהות אמריקאי

מזכיר המדינה נחת ונפגש עם נתניהו | תיעוד

מזכיר המדינה אנטוני בלינקן הגיע לביקור הזדהות ותמיכה בישראל ונפגש עם רה"מ בקריה. שר החוץ אלי כהן: "עם ישראל לעולם לא ישכח את התמיכה האמריקאית בימים קשים אלו"

מזכיר המדינה נחת ונפגש עם נתניהו | תיעוד
בלינקן ונתניהו צילום: חיים צח / לע"מ

שר החוץ אלי כהן קיבל את פניו של מזכיר המדינה אנטוני בלינקן עם הגעתו לביקור הזדהות ותמיכה בישראל ונסע לקריה להיפגש עם רוה"מ בקריה. בפתח הפגישה המורחבת, ראש הממשלה נתניהו הודה למזכיר המדינה בלינקן על אמירתו: "אנחנו כאן - ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

שר החוץ אלי כהן קיבל את פניו של מזכיר המדינה אנטוני בלינקן עם נחיתתו בנתב"ג לביקור תמיכה והזדהות עם מדינה ישראל. שר החוץ אלי כהן: "עם ישראל לעולם לא ישכח את התמיכה האמריקאית בימים קשים אלו, אני מודה לידידי מזכיר המדינה אנטוני בלינקן, לנשיא ביידן, ולכל ידידנו בארה"ב על עמידתם החד משמעית לצד ישראל, גינוי הטרור ותמיכה בזכותה של מדינת ישראל להגן על עצמה ועל אזרחיה. אנחנו נלחמים בארגון טרור רצחני ואנחנו ננצח במלחמה". השר בלינקן השיב לכהן: "אנחנו לא הולכים לשום מקום".

בפגישה השתתפו שר החוץ אלי כהן, השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, ראש הסגל, ראש המל"ל, המזכ"צ, שגריר ישראל בוושינגטון והיועץ המדיני. מהצד האמריקאי משתתפים בין היתר מ"מ שגריר ארה"ב בישראל, עוזרת מזכיר המדינה לנושאי המזה"ת והיועץ המדיני.

 

אנתוני בלינקן אלי כהן בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד