ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בכינוס שרי ההגנה של נאט"ו

גלנט: "נגיע עד לאחרון מבצעי ומתכנני הטבח"

שר הביטחון גלנט בכינוס שרי ההגנה של נאט"ו: "ספגנו מכה קשה, אך אל תטעו: 2023 היא לא 1943". גלנט הוסיף: "אנחנו אותם היהודים, אך יש לנו יכולות שונות. מדינה ישראל חזקה, מאוחדת וחזקה"

גלנט: "נגיע עד לאחרון מבצעי ומתכנני הטבח"
שר הביטחון יואב גלנט בכינוס שרי ההגנה של נאט"ו צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט, נאם הבוקר (חמישי) בפני מליאת שרי ההגנה של נאט"ו המתכנסת בבריסל. השר גלנט סקר בפני השרים את ההתקפה הברוטלית והאכזרית של החמאס נגד אזרחי ישראל - תינוקות, נשים וקשישים.

בסיום השיחה, שר הביטחון גלנט הודה לשרי ההגנה על הבמה החשובה, והביע את הערכתו האישית למזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, על פעולותיו למען ביטחון ישראל.

שר הביטחון הציג בפני 31 השרים סרטון לא מצונזר של זוועות הטבח, עריפת ראשי חיילים, שריפת אזרחים והתעללות בחטופים.

גלנט אמר: "אירועים כמו שראינו ביום שבת, לא קרו לעם היהודי מאז 1945. נערות נאנסו באלימות, ילדים נגררו לעזה בזמן שהם מדממים. פסטיבל מוזיקה הפך למרחץ דמים חסר הבחנה, עשרות אזרחים ממדינותיכם נרצחו או נחטפו".

לדבריו, "השבוע ביקרתי בקיבוץ בארי, שנבנה על ידי ניצולי שואה שעבדו את האדמה ובנו קהילה לתפארת. הלכתי מבית לבית, ראיתי את גופות החלוצים שלנו, ניצולי השואה, שנשרפו בעודם בחיים. ילדים נקשרו ונורו בראשם, ראשיהם של חיילינו נערפו.

ספגנו מכה קשה, אך אל תטעו: 2023 היא לא 1943. אנחנו אותם היהודים, אך יש לנו יכולות שונות. מדינה ישראל חזקה, מאוחדת וחזקה".

עוד אמר שר הביטחון: "בימים אלה חיל האוויר שלנו הורס את מפקדות החמאס, מפציץ את תשתיות הטרור ומשמיד את מפעלי הנשק. זו מלחמה על עתידנו במזרח התיכון, אנחנו נשנה את המציאות הביטחונית והחמאס לא יהיה קיים.

נגיע עד לאחרון מבצעי ומתכנני הטבח - כל אדם שעל ידיו יש את דם ילדינו. זו תהיה מלחמה קשה וארוכה, אך מדינת ישראל תנצח".

לסיום אמר: "אני מודה לכולכם על הבעת הסולידריות, ההצהרות הברורות והשיחות שאני ממשיך לקבל מעמיתיי. זו לא רק המלחמה שלנו, זו מלחמה על החופש, זו מלחמה על ערכים".

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד