ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
היו אמורים להתחתן

בתו של המיליארדר נרצחה: "גם היום ידינו מושטת לשלום"

מייסד חברת ההייטק מלאנוקס, איל ולדמן, התראיין שעה קלה לאחר שנמסר לו על הירצחה של בתו | "בפגישה האחרונה שלנו היא סיפרה שהם החליטו להתחתן"

בתו של המיליארדר נרצחה: "גם היום ידינו מושטת לשלום"
נר זיכרון צילום: unsplash

איל ולדמן, מחלוצי ההייטק הישראלי, התראיין לרשת CNN מעט אחרי שנודע לו על הרצחה של ביתו, דניאל, שנרצחה במסיבה שנחגגה בסמוך לקבוץ רעים. היא הייתה שם יחד עם הארוס שלה, נעם הי"ד.

ולדמן הקים את חברת 'מלאנוקס' שנמכרה באקזיט ענק לחברת 'אינבידיה' תמורת סכום של 6.9 מיליארד דולר. על עובדי החברה נמנות מאות נשות אברכים שמאפשרות לבעליהן להמית עצמו באוהלה של תורה. 

בראיון הוא מתאר כיצד גילה את המקום בו נרצחו, את התקוות שלו שהיא וארוסה נחטפו ולא נהרגו, ואיך בפגישה האחרונה שלהם סיפרה לו שהיו אמורים להתחתן. "במקום לחתן אותם אנחנו נקבור אותם יחד", אמר בדמעות.

הוא סיפר שגילה את מקום הירצחה ואת הציפייה והתקווה שלו לגלות שהיא מוחזקת בשבי החמאס בעזה. "דניאל היא בתי הצעירה, נולדה בפאלו אלטו, קליפורניה. כל מי שפגש והכיר אותה אהב אותה. היא לא עשתה רע לאיש. הארוס שלה, נעם, הוא בחור מדהים, הם מכירים כבר כשש שנים. הם הלכו למסיבה לחגוג יחד עם הרבה חברים. בשבת בבוקר באו האנשים הלא אנושיים להחריד האלה, והרגו 1,200 אזרחי ישראל שלא עשו דבר רע", אמר.

עוד סיפר בדמעות כי "בפגישה האחרונה שלנו היא סיפרה שהיו אמורים להתחתן. למרבה הצער אנחנו לא נחתן אותם אלא נקבור אותם יחד. יש אפילו דירה שתכננו לגור בה הרבה שנים".

וולדמן הוסיף וסיפר כיצד הצליח לאכן את המיקום שלהם "גיא ושרון, בני ובתי, איכנו את המיקום שלהם, לפי הטלפונים והשעון החכם, של המיקום שנרצחו. נסעתי לשם כמה פעמים. מצאתי את המכונית, הבן והבת שלי מצאו. ראיתי בדיוק איך היא נרצחה מיריות לפחות משלושה כיוונים.  היו לנו תקוות, שהם נחטפו לעזה ונראה אותם שוב. התקוות האלה נכזבו לצערי. ישראל תגן על עצמה. חייבים להראות לעזה שדברים כאלה לא יקרו יותר".

בקשר למחשבות שמתרוצצות בראשו מאז המקרה הוא אמר כי "האירוע נותן לנו נקודות למחשבה. אני הייתי הראשון שהעסיק פלשתינאים לצד ישראלים, קיווינו לשלום. גם היום ידינו מושטת לשלום. אנחנו רוצים ללמוד יחד לחיות.

אבל מה שהם עשו בשבת, כשבאו להרוג, ראיתי גיבורים שנלחמו שעות מול עשרה מחבלים כשהם לבדם. ישראל צריכה להגן על עצמה ולגבות את המחיר מכל מי שאחראי להרג הזה. אח"כ נפתור כמה דברים בתוך ישראל", סיים בדמעות.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד