כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
המערכה על הבית

בלינקן בהצהרה מרגשת לצד נתניהו: "כל עוד ארה"ב קיימת - לא תהיו לבד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם מזכיר המדינה האמריקני ולאחר מכן נשאו השניים הצהרה משותפת. נתניהו אמר: "חמאס הוא דעא"ש. חמאס יימחץ כמו שדעא"ש נמחץ" | מזכיר המדינה בלינקן המשיך את הגיבוי האמריקני המוחלט ובהצהרה מרגשת אמר: "כל עוד ארה"ב קיימת - אתם לא תצטרכו להיות לבד"

בלינקן בהצהרה מרגשת לצד נתניהו: "כל עוד ארה"ב קיימת - לא תהיו לבד"
בלינקן ונתניהו צילום: חיים צח / לע"מ

הגיבוי הבלתי מסויג של ארה"ב בישראל נמשך במלוא העוצמה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן מסרו היום (חמישי) הצהרה משותפת.

תחילה נשא דברים ראש הממשלה נתניהו ואמר: "תודה על ביקורך החשוב כאן. תודה לך ולנשיא ביידן ולעם האמריקני על התמיכה שלכם בישראל במלחמה שלנו נגד הברברים של חמאס. אתה בא הנה לעם כואב, עם לוחם, עם של אריות - שנחוש לנצח את כוחות הרשע מסביבנו".

נתניהו הוסיף: "חמאס הוא דעא"ש. חמאס יימחץ כמו שדעא"ש נמחץ".

מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן נשא הצהרה מרגשת במיוחד ולקח צעד קדימה את הגיבוי המוחלט של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. בלינקן פתח את דבריו ואמר: "אני מגיע לא רק כנציג ארה"ב אלא גם כיהודי. סבא שלי ברח מהפוגרום ברוסיה. הוא שרד את מחנות ההשמדה באושוויץ".

בלינקן הוסיף: "באותו זמן שהיינו בהלם ממעשי חמאס, נדהמנו מהפגנת הסולידריות בישראל". לדבריו, "אתם אולי חזקים כשאתם לבד, אבל כל עוד ארה"ב קיימת - אתם לא תצטרכו להיות לבד".

בלינקן בירך גם על הקמת ממשלת החירום ואמר: "האחדות חשובה כעת לחברה הישראלית". הוא שב והבהיר - "נספק כל תחמושת שצריך. חלק כבר הגיע".

מזכיר המדינה העביר מסר ואמר: "האזהרה של הנשיא ביידן עומדת. כל מי שחושב לנצל את המשבר הזה - אל!". הוא הוסיף: "לחמאס יש רק מטרה אחת - לרצוח יהודים. לישראל יש את החובה והזכות להגן על עצמה ולוודא שהדבר הזה לא יקרה עוד".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל אנתוני בלינקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד