ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הפך מידיד ליריב

טראמפ אמר לחבריו שהוא רוצה שנתניהו יודח

הנשיא לשעבר מנצל את המשבר בישראל כדי לתכנן נקמה בראש הממשלה שסירב לקנות את השקר לפיו הבחירות ב-2020 נגנבו. טראמפ אמר לבעלי בריתו שהוא רוצה שנתניהו יודח

טראמפ אמר לחבריו שהוא רוצה שנתניהו יודח
טראמפ ונתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ אמר לבעלי בריתו רפובליקאים פרו-ישראלים ולתורמים כי הוא רוצה שראש הממשלה נתניהו "יודח" בגלל התקפות חמאס נגד ישראל, כך דיווח 'הרולינג סטון'.

הדיווח מגיע יממה לאחר שתקף בפומבי את נתניהו ואת המודיעין הישראלי על כך שאיפשרו לחמאס לבצע טבח, וציין כי זה לעולם לא היה קורה אם הבחירות ב-2020 לא היו "מזויפות". בנוסף הוא כינה את שר הביטחון יואב גלנט "טמבל" תוך שהוא ממתג את חיזבאללה כ"חכם מאוד".

על פי הדיווח, טראמפ גם שאל יועצים ותיקים אם עליו לקרוא בפומבי להתפטרותו המיידית של נתניהו, אם כי יועציו המליצו לו להמתין מספר ימים, כי ההתקפה של חמאס על ישראל טרייה עדיין.

סקר מוקדם יותר הקיץ הראה ש-72% מהמצביעים היהודים מעדיפים את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על פני טראמפ, כאשר 80% מחזיקים בדעות לא חיוביות על טראמפ. יהודים אורתודוקסים, לעומת זאת, מעדיפים את טראמפ בהפרש של 76-13 אחוזים.

סטיבן צ'ונק הדובר הרשמי של הנשיא לשעבר טראמפ הכחיש את הדיווח: "טראמפ לא התבטא נגד ראש הממשלה נתניהו, לא קרה, מדובר בפייק ניוז"

 

 

 

 

בנימין נתניהו דונלד טראמפ חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד