ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"טעינו שחמאס למד את הלקח"

ראש המל"ל הנגבי: "הגיעו אינדיקציות לפני המתקפה"

ראש המל"ל צחי הנגבי מסר הצהרה לציבור ברקע המלחמה בדרום ואמר: "ספגנו מכה קשה מנשוא; טעינו כשהאמנו שחמאס למד את הלקח משומר החומות". הנגבי הוסיף: "הגיעו אינדיקציות שעות לפני המתקפה"

ראש המל"ל הנגבי: "הגיעו אינדיקציות לפני המתקפה"
צחי הנגבי צילום: אבשלום ששוני/פלאש90

ראש המל"ל צחי הנגבי מסר הצהרה בצל המלחמה הקשה בדרום ואמר כי "ספגנו מכה קשה מנשוא; טעינו כשהאמנו שחמאס למד את הלקח משומר החומות".

ראש המל"ל הוסיף: "הגיעו אינדיקציות שעות לפני המתקפה, גם שב"כ וגם צה"ל העריכו שאין מדובר במה שספגנו".

הנגבי הוסיף: "אנחנו אומה מאוד מאוד חזקה ואיתנה. אני גדלתי בבית שבו ספגתי את ההכרה שגם אחרי 2000 שנות גלות, יש לנו את העוצמה לצאת מן התופת, מן הפוגרומים מן הכאב האינסופי לתקומה ולעצמאות. ספגנו בשבת האחרונה, שבת של שמחת תורה, מכה קשה מנשוא. אלפי משפחות שבוכות היום, בוכות, מוטרפות מיגון, מדאגה וכאב".

לדבריו, "אני מכיר מקרוב את הכאב של רבים בציבור, וגם ממש מתוך לשכתי. ענבל, החיילת שעובדת צמוד אליי, איבדה את בן זוגה עדי, לוחם גולני, באותה שבת ארורה. אנחנו יודעים לכאוב, אבל אני מאמין, אני יודע, אנחנו נעשה את מה שנדרש מההורים שלנו, מה שנדרש מאיתנו, ומה שהיום נדרש מהילדים והנכדים שלנו - לצאת לקרב ולנצח בו".

עוד אמר הנגבי: "אני מאמין שזה מה שהציבור מצפה מן ההנהגה וגם מעצמו. אנחנו רואים את גילויי ההתנדבות החזקים של חברה חזקה, כשגם כשהדמעות זולגות, המוכנות שלה להנהגה לא התפוגגה. אנחנו נצא מהשבר הגדול הזה מנצחים, מאוחדים, שותפים לעתיד של עוצמה ושל תקווה גדולה".

צחי הנגבי חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד