א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
דורש חברות בקבינט המלחמה

אביגדור ליברמן מכחיש את הודעת הליכוד על הצטרפותו לממשלה

בליכוד טענו כי יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן נענה להזמנתו של ראש הממשלה נתניהו והוא מצטרף לממשלה. ליברמן הכחיש וכתב: ״מוכן להצטרף לקבינט המלחמה, אין לי עניין לשמש כעלה תאנה״. זאת למרות הבטחתו להיכנס לממשלה בלי תנאים

אביגדור ליברמן מכחיש את הודעת הליכוד על הצטרפותו לממשלה
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

בליכוד טענו הערב (מוצ"ש) כי יו״ר ישראל ביתנו חה״כ אביגדור ליברמן נענה להזמנתו של ראש הממשלה נתניהו והוא מצטרף לממשלה, אך ליברמן הבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא לא מצטרף והוא דורש לכהן כחבר בקבינט הלחמה.

יצוין כי ליברמן הפר את הבטחתו להצטרף לממשלה ללא תנאים במידה ומטרת המבצע תהיה למוטט את שלטון החמאס, הבטחה עליה חוזרים בימים האחרונים גורמים מדיניים וביטחוניים.

ליברמן כתב: "אנחנו תומכים ונמשיך לתמוך בכל פעולות הממשלה שנועדו לחסל את החמאס וראשי החמאס. אני מוכן להצטרף לקבינט המלחמה על מנת להביא לניצחון מהר ככל האפשר. אין לי שום עניין להיות שר מספר 38 בממשלה ולשמש כעלה תאנה".

מוקדם יותר דווח כי, יו"ר ש"ס אריה דרעי שוחח עם יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן וקרא לו להצטרף לממשלה.

מהליכוד נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את יו״ר ״ישראל ביתנו״ ח״כ אביגדור ליברמן להצטרף מיידית לקבינט המדיני-ביטחוני וכן לצרף שר נוסף לממשלה מטעם סיעתו. ח״כ ליברמן הסכים להזמנתו וראש הממשלה נתניהו בירך על הצטרפותו".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מיהר לברך ומסר: "אני מברך על הצטרפותם של חברי ישראל ביתנו לממשלת החירום ועל כניסתו של אביגדור ליברמן לקבינט. יחד נשמיד את חמאס-דעאש ונסיר את האיומים הביטחוניים מעל ישראל. רק באחדות ננצח".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בירך אף הוא ומסר: "מברך את ח"כ אביגדור ליברמן על הצטרפותו לממשלת החירום. כולנו יחד במטרה להשמיד את החמאס".

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד