כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"זה ייקח זמן"

הממונה על החטופים: "יודעים פרטים על מצבם"

ממונה החטופים והשבויים בעזה, גל הירש אומר הערב בתדרוך לכתבים: "אנחנו יודעים פרטים על מצבם אבל לא מתכוונים למסור כעת. כנ״ל לגבי מסירת השמות" | לדבריו, ראש הממשלה ייפגש בקרוב עם כל המשפחות

הממונה על החטופים: "יודעים פרטים על מצבם"
גל הירש צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ממונה השבויים והחטופים תא"ל במיל' גל הירש אמר הערב (מוצ"ש) בתדרוך לכתבים: "הודענו ל-126 משפחות שיש לנו מידע על כך שיקיריהם בשבי. הגענו לתת הודעה רק לאחר קבלת מידע סופי. אנחנו יודעים פרטים על מצבם אבל לא מתכוונים למסור כעת. כנ"ל לגבי מסירת השמות".

על עניין המשא ומתן האפשרי לשחרורם אמר הירש: "ישראל כעת עסוקה במיטוט מוחלט של חמאס. מדובר באויב מר מתייחסים אליו כך. יש לי מחויבות להשיב את כולם הביתה". כלומר הוא לא מכחיש אפשרות למו"מ.

על השאלה למה ראש הממשלה לא דיבר עם משפחות החטופים? השיב תא"ל הירש שהוא מתדרך את ראש הממשלה באופן קבוע כמה פעמים ביממה, הוא מקווה שבקרוב זה יקרה ויוכנס ל"לוז המלחמה העמוס" של ראש הממשלה.

גל הירש אומר עוד כי נפגש עם משפחות הדר גולדין ואורון שאול בימים האחרונים והבהיר שהוא אחראי להשבתם ארצה.

על עניין ההתקפות בעזה גם בידיעה שיש חטופים ישראלים, אמר: "אני הממונה על נושא החטופים - יש לנו צה"ל חזק מאוד. הצבא ידע כיצד לפעול".

כמו כן נשאל הממונה על החטופים והשבויים, עם כמה משפחות חטופים נפגש אישית והשיב: "המשפחות שהגיעו לבית הנשיא", והוסיף "אני מתכוון לפגוש את כולם, אבל אתם מבינים שיש לי משימה והרבה מאוד משימות ומאות רבות של משפחות. אני אפגוש את כל המשפחות בהמשך אבל זה יקח זמן".

חטופים מלחמת חרבות ברזל נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד