ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מאבק עיקש ללא פשרות

מעל 40 עצורים בישראל בעקבות הסתה ותמיכה בחמאס

המשטרה ממשיכה לנטר ברשתות החברתיות מסיתים לטרור ואלימות וכאלה שמביעים תמיכה במעשי חמאס המזוויעים. הללו נעצרים בידי השוטרים ומובאים להארכת מעצרם בבתי משפט  

מעל 40 עצורים בישראל בעקבות הסתה ותמיכה בחמאס
שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב צילום: דוברות המשטרה

בצל מלחמת 'חרבות ברזל', משטרת ישראל פועלת במתכונת מוגברת לניטור וטיפול בפרסומים ברשתות החברתיות השונות שבהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, ובפרט הזדהות, אהדה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור 'חמאס'.

במהלך השבוע האחרון מאז פרוץ המלחמה, נחקרו במחוז ירושלים 40 חשודים בהסתה, הזדהות או תמיכה בטרור, מרביתם ביצעו את המעשים ברשתות החברתיות.

שתי תושבות מזרח ירושלים הביעו גילויי שמחה והסתה לטרור

אמש בפעילות שערכו שוטרי מרחב קדם, נעצרו שתי תושבות מזרח ירושלים, מורה בבית ספר ורכזת הסעות תלמידים, זאת בחשד שפרסמו תכנים הכוללים גילויי שמחה והסתה לטרור ואלימות. לאחר ניטור התכנים ברשתות החברתיות, השוטרים איתרו את החשודות והן נעצרו והועברו לחקירה בתחנות המשטרה במרחב קדם. מחקירתן של שתי החשודות עלה כי הן פרסמו מספר הודעות ברשתות החברתיות עם גילויי שמחה, הסתה ותמיכה בארגון טרור חמאס.

תושבת הפזורה הבדואית הביעה תמיכה בחמאס ונעצרה

בנוסף, אמש התקבל במשטרה דיווח על פוסט הסתה ותמיכה בארגון טרור ברשתות החברתיות, על רקע הלחימה המתקיימת בגזרת הדרום וביישובי עוטף עזה.

שוטרי תחנת העיירות של מרחב הנגב איתרו מיד את החשודה תושבת פזורת היישוב חורה וביצעו את מעצרה להמשך חקירה בחשד להסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס. במהלך המעצר נתפס בביתה מכשיר נייד ומחשב שהיו ברשותה.

בסיום חקירתה ועל בסיס חומר הראיות שייאסף כנגדה היא תובא לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרה.

בן 19 מכפר קאסם הביע תמיכה בחמאס ונעצר

בנוסף, חוקרי תחנת כפר קאסם פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח על תושב העיר שפרסם פוסטים התומכים בפעולות ארגון הטרור חמאס תוך שהוא קורא לתושבי העיר לצאת ולחקות את מעשי החמאס. החשוד - תושב העיר כבן 19 נעצר כאמור ובסיום חקירתו נכלא. הערב התקיים דיון בעניינו בבקשה להאריך את מעצרו.

פתח תקווה: בן 15 שהביע תמיכה בארגוני הטרור נעצר

הערב, שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד שקטין תושב העיר פרסם הודעה באחת הרשתות החברתיות ובה שיבח את ארגוני החמאס והג'יהאד האיסלאמי. הקטין - תושב העיר כבן 15 נחקר במחלק הנוער בתחנת פ"ת.

 

מלחמת חרבות ברזל הסתה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד