כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
זה מה שנמצא ברכבו

הנהג אמר לשוטר "אנחנו נשלוט פה ונהרוג את כל היהודים"

שוטרי מחוז ירושלים עצרו בצור באהר, ארבעה חשודים ברכב לאחר שאחד מהם איים כי "יהרוג את כל היהודים". ברכבם נמצאו כוורות זיקוקים מוכנות להפעלה ורעלות ואחד מהם הינו שוהה בלתי חוקי. נבדק החשד לכוונות פח״ע מצד החשודים

הנהג אמר לשוטר "אנחנו נשלוט פה ונהרוג את כל היהודים"
הממצאים שנמצאו ברכב צילום: דוברות המשטרה

בשבת בצהריים, לאחר הפרת סדר בשכונת צור באהר הירושלמית שכללה הבערות צמיגים וחסימת צירים, עצרו שוטרי יס"מ ירושלים לבדיקה רכב חשוד שעורר את חשדם. בתוך הרכב זיהו השוטרים את אחד מהנוסעים עם סרט על הראש "שוהדא אל אקצא" (שהידי אל-אקצא). במהלך תחקורם הנהג אמר לשוטר "אנחנו נשלוט פה ונהרוג את כל היהודים".

התנהלותם ואמירה זו שעניינה איום לרצוח את כל היהודים - עוררה חשד כי מדובר במחבלים. בהתאם שוטרי יס"מ ירושלים ניפצו את שמשות הרכב, שלפו את החשודים מהרכב ועצרו אותם בכוח, בעקבות חשד לכך שמדובר בפעילי טרור. נציין כי סרטון חלקי של המעצר הופץ ברשתות החברתיות ערוך ומנותק כל הקשר.

בחיפוש שערכו בתוך הרכב נתפסו כוורות זיקוקין מוכנות לשימוש ורעלות ראש. בבדיקת זהותם של החשודים, עולה כי אחד החשודים שנעצרו הינו שוהה בלתי חוקי בעל עבר ביטחוני, ושלושת החשודים האחרים הינם תושבי מזרח ירושלים.

ארבעת החשודים שנעצרו בגילאי 18-28 נלקחו לחקירה בתחנת עוז של מחוז ירושלים.

ממשטרת ירושלים נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד פעילי טרור באשר הם ולמעצר וטיפול נחוש בכל מי שיאיים לרצוח את ״כל היהודים״, ובכל מי שינסה לפגוע בשוטרים או באזרחים".

מלחמת חרבות ברזל הסתה חמאס ירושלים מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד