א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אחדות בצל המצב

בן גביר לאנשי ראה"מ: "תומך בכניסת ליברמן לקבינט המלחמה המצומצם"

השר בן גביר פנה לאנשי ראש הממשלה והביע תמיכה בכניסת אביגדור ליברמן לקבינט המלחמה המצומצם.  את הפנייה העביר בן גביר ביממה האחרונה

השר בן גביר
השר בן גביר צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה ביממה האחרונה לאנשי ראש הממשלה והביע תמיכה בכניסת אביגדור ליברמן לקבינט המלחמה המצומצם, כך לדברי גורמים בסביבתו.

השר בן גביר אמר לאנשי רה"מ: "ביני לבין ליברמן מחלוקות רבות, אבל אני תומך בהכנסתו לחברות בקבינט המצומצם - גם בגלל חשיבות האחדות בעת הזו לעם ישראל, וגם בגלל חשיבות הייצוג בקבינט המצומצם למי שלא היו שבויים בקונספציה, וקראו כל הזמן לחיסול החמאס".

נזכיר כי בליכוד טענו אמש כי יו״ר ישראל ביתנו חה״כ אביגדור ליברמן נענה להזמנתו של ראש הממשלה נתניהו והוא מצטרף לממשלה, אך ליברמן הבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא לא מצטרף והוא דורש לכהן כחבר בקבינט הלחמה.

יצוין כי ליברמן הפר את הבטחתו להצטרף לממשלה ללא תנאים במידה ומטרת המבצע תהיה למוטט את שלטון החמאס, הבטחה עליה חוזרים בימים האחרונים גורמים מדיניים וביטחוניים.

ליברמן כתב: "אנחנו תומכים ונמשיך לתמוך בכל פעולות הממשלה שנועדו לחסל את החמאס וראשי החמאס. אני מוכן להצטרף לקבינט המלחמה על מנת להביא לניצחון מהר ככל האפשר. אין לי שום עניין להיות שר מספר 38 בממשלה ולשמש כעלה תאנה".

מוקדם יותר דווח כי, יו"ר ש"ס אריה דרעי שוחח עם יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן וקרא לו להצטרף לממשלה.

מהליכוד נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את יו״ר ״ישראל ביתנו״ ח״כ אביגדור ליברמן להצטרף מיידית לקבינט המדיני-ביטחוני וכן לצרף שר נוסף לממשלה מטעם סיעתו. ח״כ ליברמן הסכים להזמנתו וראש הממשלה נתניהו בירך על הצטרפותו".

איתמר בן גביר אביגדור ליברמן בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד