י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סקר בפניהם את ההנחיות מצילות החיים: רבני היישוב החרדי בבנימין נועדו עם ראש המועצה

ההנהגה הרוחנית של היישוב "תל ציון" הגיעה למפגש עם ראש המועצה מר ישראל גנץ אשר סקר בפניהם את ההנחיות מצילות החיים וביקש מהם לחדד את ההנחיות בפני הקהילות • במועצה אף יצאו בקמפיין ייעודי למגזר החרדי בכדי למנוע סכנת חיים

סקר בפניהם את ההנחיות מצילות החיים: רבני היישוב החרדי בבנימין נועדו עם ראש המועצה
רבני היישוב החרדי "תל ציון" צילום: יח"צ

רבני היישוב החרדי "תל ציון" נועדו במהלך היממה האחרונה לפגישה ממושכת עם ראש מועצת בנימין מר ישראל גנץ וזאת בכדי לקבל ממנו סקירה בטחונית על המצב הנתון ובכדי להיערך לבאות תוך שמירה אדוקה על ההנחיות מצילות החיים.

ראש המועצה הדגיש בפני רבני היישוב את הסכנה הגדולה באי ציות להנחיות וביקש מההנהגה הרוחנית של היישוב לחדד את המסרים ואת ההנחיות בפני הקהילות שפעמים רבות לא מודעים לכלל ההנחיות באירועים מסויימים.

בפגישה לקחו חלק המרא דאתרא הגאון רבי אברהם גולדברג, ורבני הקהילות הרב יעקב דוויק, הרב יוסף ישועה, הרב שי דבוש, הרב נהוראי אוחנה, הרב ערן בר כוכבא וכן ראשי צח"י והנהלת היישוב.

רבני הקהילות שהשתתפו במפגש הודו בחום למועצה האזורית בנימין והעומד בראשה מר ישראל גנץ אשר עושים הכל בכדי לחדד את ההנחיות ובכדי לשמור על כלל התושבים בכל רחבי בנימין. הרבנים קראו להרבות בתפילה לישועת כלל ישראל ולהצלחת הלוחמים.

בתוך כך, מועצת בנימין יוצאת ממש בימים אלה בקמפיין הסברה ייעודי וחסר תקדים למגזר החרדי המתגורר בבנימין וזאת מתוך מטרה לחדד את הסכנות ואת ההנחיות מצילות החיים. במסגרת המידע שהונגש למגזר חודד כי בהוראת הרבנים ומאורי הדור חובה להישמע להוראות וזאת בכדי למנוע מצב של פיקוח נפש חלילה.

במסגרת המידע שהונגש למגזר נאמר כי ביישובי בנימין זמן התגובה בהישמע אזעקה עולה ויורדת הינה דקה וחצי. במצב כזה חודד כי חובה להיכנס לחדרי הממ"ד, ואם אין, חובה להיכנס למרחב הכי מוגן שקיים. בהישמע אזעקה בשטח פתוח יש צורך להישכב על הקרקע ולהגן על הראש עם שני הידיים. לאחר 10 דקות מרגע האזעקה ניתן לצאת מן המרחב המוגן.

במועצת בנימין בראשות ראש המועצה מר ישראל גנץ אף ציינו לתושבים כי במקרה של חדירת מחבלים חלילה ליישובי בנימין תישמע אזעקה עם כריזה "חדירת מחבלים". במקרה כזה הודגש כי חובה להסתגר בבתים, לנעול דלתות וחלונות ולהישמע לעדכוני המועצה והצוות היישובי.

בקמפיין ההסברה הייעודי למגזר ציינו בבנימין כי קיים מוקד להתמודדות עם קושי רגשי וכן מוקם לאירוע חירום. במועצה ציינו כי, "מתוקף תפקידנו יצאנו בהסברה מיוחדת למגזר בכדי לחדד את ההנחיות ולהדגיש את הסכנה החמורה בימים אלה. אנו מודים להנהגה הרוחנית ברחבי בנימין אשר לקחה חלק בכך וחידדה את ההנחיות למגזר. יהי רצון שנדע רק ימים שקטים ורגועים".

מלחמת חרבות ברזל פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד