י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מודה ועוזב ירוחם

סדרת הסליחות של הח"כ מהקואליציה: "הלב שלי פשוט מתפוצץ"

"אנו כנבחרי ציבור, מחוייבים לקחת אחריות ולבקש סליחה", כותב הלילה חבר הכנסת אליהו רביבו ומוסיף, "סליחה מאזרחי מדינת ישראל על כך שחשבנו שאם נספק למרצחים הללו רווחה וכלכלה, הם יפסיקו להיות טרוריסטים שכל מבוקשם הוא השמדת יהודים"

סדרת הסליחות של הח"כ מהקואליציה: "הלב שלי פשוט מתפוצץ"
בכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ אליהו רביבו מ'הליכוד' פתח בסדרת סליחות בעקבות מתקפת הפתע של חמאס. בפוסט שפרסם הלילה בפייסבוק כתב: "סליחה! אני אמנם רק כשנה בכנסת, לא חבר בוועדת חוץ וביטחון וגם לא בעל תפקיד ביצועי, אבל כבר תשעה ימים שהלב שלי פשוט מתפוצץ".

"אני מרגיש שחובתי כנבחר ציבור לבקש מכם - חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, תושבי עוטף עזה ואזרחי מדינת ישראל - סליחה. אני מבקש סליחה ממשפחות הנרצחים, שאת חלקכן פגשתי מתוקף התפקיד שלקחתי על עצמי לסייע בעבודת זיהוי הגופות במחנה שורה. סליחה ממשפחות חללי צה״ל הגיבורים, שנפלו בקרב על הגנת המולדת".

עוד כתב: "סליחה ממשפחות החטופים והנעדרים, שיקיריהן נלקחו בשבי בידי ארגון טרור רצחני ושפל. סליחה מאחינו ואחיותינו בקיבוצי ויישובי הנגב המערבי על כך שלא פעלנו כאשר ארגון חמאס, אחיו של דעאש, התאמן על הגדרות, בסך הכל מאות מטרים מכם. סליחה מכיתות הכוננות על כך שבמקום לתת לכן נשק, לקחנו אותו מכן".

"סליחה מאזרחי מדינת ישראל על כך שחשבנו שאם נספק למרצחים הללו רווחה וכלכלה, הם יפסיקו להיות טרוריסטים שכל מבוקשם הוא השמדת יהודים.

בעת הזו, אנו כנבחרי ציבור, מחוייבים לקחת אחריות ולבקש סליחה. כן, גם אם לא יכולנו לשנות את המצב, חובתנו כעת לפעול, לתקן ולאחות את השברים ולוודא שלעולם, אבל לעולם, לא יפתיעו אותנו יותר במדינתנו.

אנחנו עם חזק, יש לנו צבא עוצמתי, מדינה חזקה, גיבוי עולמי ובורא עולם שמשגיח. ואנחנו ננצח!". כך רביבו.

מלחמת חרבות ברזל הליכוד אליהו רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד