ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הדהים את האולפן

מצמרר: האב שבנו בשבי החמאס "מוכן להחליף את הבן שלי"

צביקה מור, שבנו איתן נעדר, הצהיר כי "אם אצטרך לבחור בין אהבת בני לאהבת האומה - אבחר באהבת האומה". חברי הפאנל נותרו ללא מילים | כך זה נראה

מצמרר: האב שבנו בשבי החמאס "מוכן להחליף את הבן שלי"
צביקה מור צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

צביקה מור, אביו של איתן מור שמוגדר כנעדר מאז שבת - שמחת תורה וההערכה היא שהוא מוחזק בשבי החמאס, הפתיע אמש (ראשון) את חברי פאנל הפטריוטים בהגשת ינון מגל ב'ערוץ 14'.

האב שהגיע לאולפן שעות לאחר שנפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לצד משפחות חטופים ונעדרים נוספות, אמר: "אמרתי לראש הממשלה שאני מאוד אוהב את הבן שלי, אחרי שהיו שם את הבכיות והצעקות ובאמת היה מעמד קשה. גם אני מאוד אוהב את הבן שלי אבל אם אני צריך לבחור בין אהבת הבן שלי לאהבת האומה, אני בוחר באהבת האומה".

צביקה מור הוסיף ואמר: "ואני מוכן להחליף את הבן שלי, אני עשיתי את שלי, הבאתי משפחה 8 ילדים. אני מתכונן לדבר הזה כל החיים שלי. גם אני לוחם, במלחמת לבנון השניה הכנתי את אשתי שיכול להיות שאני לא חוזר, אבל אני לא יכול לחשוב עלייך במלחמה אני צריך להיות עסוק רק במלחמה".

האב המשיך להפתיע כשהחל לצטט מדברי הרמב"ם בפרק ז' מהלכות מלכים ומלחמות. חברי הפאנל בסיום דבריו הביעו את רגשותיהם מדבריו האמיצים והמפעימים וחיזקו אותו.

חטופים נעדר חמאס מלחמת חרבות ברזל ערוץ 14 צביקה מור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד