כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
טסלה עוטפת

לראשונה ישירות מיצרן הרכב: טסלה מציגה עטיפות מקוריות לטסלה 3 ו-מודל Y

היצרנית התחילה למכור ללקוחותיה בארצות הברית "עטיפות" לשני דגמים פופולאריים של היצרנית: טסלה 3 וטסלה מודל Y. העטיפות האלה הן למעשה סוג של ציפוי שטסלה בעצמה מתקינה על המכוניות של הלקוחות

לראשונה ישירות מיצרן הרכב: טסלה מציגה עטיפות מקוריות לטסלה 3 ו-מודל Y
טסלה מציעה עיטוף מקורי במגוון צבעים. לטסלה 3 ומודל Y בינתיים צילום: טסלה

לטסלה יש רעיונות ויכולת ביצוע שליצרני הרכב האחרים פשוט אין. והכוונה אינה ליצור של מנוע חזק יותר, יכולת טעינה משמעותית יותר או ביצועים טובים יותר. הכוונה היא למשהו שהוא כל כך פשוט שלא ברור איך לא חשבו על זה קודם: שינוי של צבע המכונית. רעיון שתקף לעת עתה רק לרבי המכר של היצרן: טסלה 3 ולטסלה Y.

כאשר פלוני צריך לשנות את הצבע של המכונית, כנראה שהמחשבה הראשונה שעוברת בראשו היא "אל תעשה את זה". כי בעצם למה לעשות דבר כל כך משוגע ומורכב מבחינה טכנית? אם אנחנו רוצים לשנות את הצבע של המכונית אנחנו צריכים ללכת לצבעי הרכב, הוא יפרק את כל מה שצריך לגורמים, יצבע את המכונית בצבע שאנחנו רוצים וזה יעלה לנו כמובן לא מעט כסף, ובסוף כל התהליך הזה אנחנו נהיה "תקועים" עם צבע חדש וגם להתמודד עם מה שכתוב ברשיון הרכב.

אבל כאמור: לא בטסלה. כך, היצרנית התחילה למכור ללקוחותיה בארצות הברית "עטיפות" לשני דגמים פופולאריים של היצרנית: טסלה 3 וטסלה מודל Y. העטיפות האלה הן למעשה סוג של ציפוי שטסלה בעצמה מתקינה על המכוניות של הלקוחות. הציפוי הזה הוא כמו צבע לכל דבר, אבל אפשר לבחור בין כמה צבעים וגוונים מיוחדים: שחור סאטן, לבן קראמי, ירוק יער וגם כמובן אפור.

לפי טסלה כדי להתקין את הציפוי המיוחד צריך רק חמישה עד שבעה ימים. בנוסף טסלה מסבירה שברגע שהציפוי מודבק כראוי אפשר לשטוף את המכונית ולעשות בה מה שרוצים ואם יש קרע בציפוי, אין שום בעיה: קופצים לטסלה וישר מתקנים. והכי חשוב: אם הצבע נמאס אז אפשר לקלף את הציפוי ולחזור לצבע המקורי של הרכב. הבעיה היחידה עם הציפוי של טסלה היא המחיר הגבוה: 7,500 עד 8,000 דולר ללקוחות טסלה בארצות הברית.

יש לציין כי בישראל פועלות לא מעט סדנאות שיכולות לכסות את הרכב שלכם, כל רכב, בצפוי דומה ועם מגוון צבעים ודוגמאות עצום. המחיר יהיה נמוך הרבה יותר, כ-15,000 שקלים, אך משתנה לפני ממדי הרכב ומורכבות העבודה.

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד