ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"מבקש להביע את אכזבתו"

משרד הבריאות תוקף את ארגון הבריאות העולמי "ניסיון לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת"

משרד הבריאות פרסם הבהרה נוכח התעלמות ארגון הבריאות העולמי מהזוועות שממשיכות להתבצע על ידי ארגון הטרור "חמאס", ועל הניסיון של ארגון העולמי לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת בין הצדדים

משרד הבריאות תוקף את ארגון הבריאות העולמי "ניסיון לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת"
משרד הבריאות צילום: נתי שוחט, פלאש 90

משרד הבריאות פרסם הבהרה נוכח התעלמות ארגון הבריאות העולמי מהזוועות שממשיכות להתבצע על ידי ארגון הטרור "חמאס", ועל הניסיון של ארגון העולמי לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת בין הצדדים.

"משרד הבריאות הישראלי מבקש להביע את אכזבתו מתגובת ארגון הבריאות העולמי למצב שבו שרויה עתה ישראל ולמעשיה, לאחר הזוועות והפשעים הנוראים שביצע ארגון הטרור "חמאס" כלפי אזרחי ישראל". בעוד חמאס ביצע מעשי טרור בישובים ישראליים, עינה ורצח תינוקות, לקח כבני ערובה נשים, חולים וקשישים, בהם ניצולי שואה, ארגון הבריאות העולמי בחר להתמקד בעיקר בהפסקת פעולות הנגד של ישראל.

עוד נכתב בהבהרת המשרד: "ישראל נקטה מאמצים גדולים כדי לצמצם את הסכנה לחיי אזרחים ותושבים פלסטינים באזור הלוחמה ברצועת עזה, ולהציל את חייהם על ידי פינויים מאזור העימות בצפון רצועת עזה" מסביר משרד הבריאות,"אולם מאמצים אלה סולפו והושמצו, למרות העובדה הידועה לכל כי אנשי "חמאס" ממשיכים להשתמש באזרחים ותושבים אלה כבמגנים אנושיים".

"חמאס ממשיך לתקוף אזרחים ישראליים ותשתיות בריאות. הוא מסתיר טילים ונשק המשמשים לטרור מתחת לבתי חולים, ומציב משגרי רקטות ליד מתקנים רפואיים. הוא עושה זאת במכוון, תוך הפקרה מודעת של חיי הפלסטינים תושבי רצועת עזה. הקריאה של ישראל לפינוי תושבי הרצועה מאזור העימות היא אמצעי להגנה על תושבים אלה, אבל היא נתקלת במאמצים מצד "חמאס" להפריע לכך.

אנו מצרים על התעלמות ארגון הבריאות העולמי מהזוועות שממשיכות להתבצע על ידי ארגון הטרור "חמאס", ועל הניסיון לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת בין הצדדים", הבהירו במשרד הבריאות.

 

 

 

משרד הבריאות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד