י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
המניפולציה הרגשית של חמאס

אות חיים ראשון מחטופה בעזה: "דואגים לי, מטפלים בי"

חמאס משחרר הערב אות חיים ראשון של צעירה ישראלית שנחטפה לעזה כשהיא פצועה בידה. היא נראית מספרת שנפצעה בידה, עברה ניתוח וכי דואגים לה ומטפלים בה כראוי | "בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר". היא מסיימת בתחנונים

אות חיים ראשון מחטופה בעזה: "דואגים לי, מטפלים בי"
חמושים של חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

עשרה ימים למתקפת הפתע, חמאס מפרסם הערב (שני) סרטון של החטופה מיה שם, בת 21, תושבת שוהם בעל אזרחות צרפתית. בתיעוד היא נראית מקבלת טיפול רפואי, ובהמשך אומרת למצלמה: "היי, אני מיה שם, בת 21 משוהם. כרגע אני נמצאת בעזה, חזרתי לפנות בוקר ביום שבת מאזור שדרות, הייתי במסיבה. נפצעתי קשה מאוד ביד, לקחו אותי לעזה, ניתחו אותי ביד פה".

הוא הוסיפה ואמרה: "דואגים לי, מטפלים בי, נותנים לי תרופות הכול בסדר. אני רק מבקשת שיחזירו אותי הביתה להורים שלי, לאחים שלי, בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר".

תיעוד ראשון של שבויה מעזה

דובר צה"ל מסר בתגובה לפרסום הסרטון: "למשפחתה של מייה שם נמסרה ההודעה בדבר חטיפתה בשבוע האחרון על ידי נציגי צה״ל. בשעה זו נציגי צה״ל עומדים בקשר עם המשפחה. צה״ל פועל בכלל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשבתם של החטופים.

בסרטון חמאס מנסה להציג עצמו כארגון הומני בעוד שמדובר בארגון טרור רצחני, האחראי על רציחתם וחטיפתם של תינוקות, נשים, ילדים וזקנים", לשון התגובה.

מוקדם יותר הערב נאם דובר חמאס, אבו עוביידה ואמר: "האויב הישראלי לא ציפה שכוח ערבי הנצור בעזה יפגע בו את המכה הקשה בתולדותיו.‌‌ עזה תהפוך לבית קברות לפולשים אליה".

על החטופים והשבויים אמר: "האסירים זוכים לטיפול מצוין. אוכלים ושותים בדיוק כמונו הם אורחים שלנו ואנו מתייחסים אליהם כך. מספר האסירים שנמצאים אצלנו הוא בין 200 ל-250‌‌. (200 מתוכם בידי חמאס)".

לטענתו, במהלך התקיפות נהרגו 22 שבויים.‌‌ ההרוג האחרון בהפצצה היה אמן ישראלי בן 26.‌‌

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד