כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"הרגעים האיומים בהיסטוריה"

לכו חפשו: חברת גוגל תורמת 8 מיליון דולר לישראלים ולעזתים

החברה הודיע כי היא מתגייסת למען האזרחים והודיעה כי תעביר סכום של 8 מיליון דולר לעמותות סיוע משני עברי הגבול | חלק מהסכום יועבר בצורה של קרדיט לקידום בתוצאות מנוע החיפוש

לכו חפשו: חברת גוגל תורמת 8 מיליון דולר לישראלים ולעזתים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת גוגל הודיע כי תתרום סכום של 8 מיליוני דולרים לארגוני סיוע בישראל ובעזה. את ההודעה מסר מנכ"ל החברה, סונדאר פיצ'אי. התרומות יעברו בתור שובר לרכישת פרסומות וקידום במנוע החיפוש של גוגל.

מתוך הסכום הזה מיליון דולר גייסו עובדי החברה, ועוד מיליון דולר שהחברה תרמה בשיטת מצ'ינג. התרומה תגיע במטרה "שיוכלו לסייע לחיבור טוב יותר עם אנשים במצוקה ולספק מידע לאלו שמחפשים סיוע", הסביר פיצ'אי.

פיצ'אי כתב כי "מה ש-2,000 העמיתים שלנו בישראל עוברים, בשעה שמשפחותיהם וחבריהם סובלים מאבדן ואימה, הוא שובר לב. ה'גוגלרים' היהודים שלנו בכל העולם מתאוששים מהמתקפות האלו, שסיפקו תזכורת כואבת לרגעים האיומים ביותר בהיסטוריה, וסובלים מעלייה בתקריות אנטישמיות.

ה'גוגלרים' הפלסטינים, הערבים והמוסלמים הושפעו קשות מעלייה מדאיגה באיסלאמופוביה, וצופים בחרדה בשעה שאזרחים פלסטינים בעזה סופגים אבדן משמעותי ופוחדים לחיים על רקע הסלמת המלחמה והמשבר ההומניטרי. אין מלים שיוכלו למחוק את הכאב" הוסיף.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד