כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שאלות בענייני השקעות

בסדנו: קו חירום בעקבות התמשכות מצב המלחמה

לאחר שהפעילה בימים הראשונים קו חירום עבור אלפי המשקיעים בקבוצה, מודיעה קבוצת בסדנו על פתיחת הקו לשירות כלל הציבור. מומחי בסדנו ובראשם יו"ר הקבוצה, אליעזר גרוס יענו על שאלות בענייני השקעות וחסכונות. השירות יינתן ללא תשלום או התניה

בסדנו: קו חירום בעקבות התמשכות מצב המלחמה
מוקד טלפונים צילום: freepik

הרכבת האווירית של מנהיגי העולם המערבי שהגיעו לכאן בתוך ימים ספורים בלבד, לצד המשך הכתישה האווירית בעזה, לא הורידו את מפלס המתח, הלחץ והחרדה בקרב אזרחים רבים בישראל. אולי אף העלו אותו.

לשליחת שאלות בנושאי השקעות לקו החירום של בסדנו, לחצו כאן.

מתח ואי וודאות לא טובים לכלכלה שזקוקה ליציבות ורגיעה. בתחילת השבוע השני למלחמה ניתן היה לראות מקרוב כיצד נראית כלכלה בטלטלה. שוק ההון המקומי ריקד כסהרורי. הבורסה עלתה וירדה כשיכורה. מה שמצביע על רמה גבוהה במיוחד של בלבול בקרב משקיעים רבים.

גם העובדה שהמשק נמצא "במצב מיוחד", ומאות אלפי עובדים נמצאים במילואים בגבולות הצפון והדרום, תרמה את חלקה והגדילה עוד יותר את הבלבול ואי הוודאות בקרב המשקיעים. בקבוצת בסדנו שמובילה בציבור החרדי בהשקעות הייטק התקבלו מידי יום בעשרת הימים הראשונים מפרוץ המלחמה, פי כמה וכמה פניות ממספר הפניות שמתקבלות מידי חודש.

בבסדנו מיהרו להפעיל קו חירום לשירות המשקיעים כדי לתת מענה מהיר ומיידי לפניות שעלו מהציבור. לאחר עשרה ימי מלחמה החליטו בבסדנו לפתוח את השירות לטובת הכלל, כלומר גם לכאלה שאינם משקיעים באמצעות הקבוצה.

"מהשאלות הרבות שזרמו אלינו הבנו שקיים בלבול גדול בציבור ושהתארכות מצב המלחמה מייצרת הרבה מאוד דילמות אצל אנשים בתחום הכלכלי בכלל ובתחום ההשקעות בפרט. הניסיון שלנו עם הקורונה ועם אירועים אחרים במשך השנים, מאפשר לנו לתת מענה לרבות מהשאלות ולסייע לאנשים רבים שאינם יודעים מה לעשות בעקבות אי הוודאות ששוררת בחברה ובכלכלה", אומרים בבסדנו.

עוד אומרים שם כי השירות ניתן לכולם, בחינם וללא כל התניה. כך שאם יש לכם שאלה בכל עניין שקשור לחסכונות, השקעות ופיננסים, מומחי בסדנו עומדים לרשותכם ללא תשלום ובלי שום התחייבות. צוות המנכ"ל של קבוצת בסדנו ויו"ר הקבוצה ישתדלו לתת מענה מהיר לכל שאלה, כדי שתוכלו להיות מעט יותר רגועים לפחות במה שקשור לכספים ולהשקעות שלכם.

לשליחת שאלות בנושאי השקעות לקו החירום של בסדנו, לחצו כאן.

בסדנו מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד