כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סולידריות עם ישראל

כמעט 50,000 נרות שבת כחולים חולקו לבתי ספר בבריטניה

50,000 נרות כחולים בסימן הזדהות עם ישראל, חולקו בבריטניה על ידי ארגון הצדקה לחינוך משפחתי SEED שהוביל יוזמה להפגין סולידריות עם קורבנות הטרור של חמאס. רבים שמחו לקבל את הנרות ולהדליק נרות שבת בפעם הראשונה בחייהם

כמעט 50,000 נרות שבת כחולים חולקו לבתי ספר בבריטניה
נרות שבת צילום: פלאש 90 / freepik

כמעט 50,000 נרות שבת כחולים חולקו לבתי ספר, בתי כנסת ומשקי בית ברחבי בריטניה ביום שישי האחרון, כחלק מיוזמה "מאחדת להפליא" להפגנת סולידריות עם ישראל בעקבות פיגועי הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר.

הרשתות החברתיות היו מלאות בתמונות של הנרות הכחולים ביום שישי בצהריים, בליווי ההאשטאג #lightforisrael וקריאה לאנשים "לעשות מצווה לישראל ולהביא אור לעולם".

ארגון הצדקה לחינוך משפחתי Seed, שהגה את הרעיון, מסר שרבים שאספו נרות גילו שהם מעולם לא הדליקו נרות שבת לפני כן, או שלא הדליקו אותם הרבה זמן או שלא הקפידו בדרך כלל להדליק בזמן, אבל היה רצון לעשות זאת בזכות היוזמה הזו.

יותר מ-150 מתנדבים עזרו לחלק את הנרות, לארוז אותם בכרטיסי תפילה ולמסור אותם ברחבי לונדון ומנצ'סטר.

ג'סיקה בוקסר מארגון Seed, ראש אגף גיוס כספים ותקשורת, שארגנה את המאמץ יחד עם הרב פרץ גולדשטיין אמרה: "היינו המומים מהתגובה ומהפגנת האחדות והאהבה".

אחד מאלפים הרבים שהשתתפו תיאר את זה כ"רעיון פשוט, אבל מעורר מחשבה ומשמעותי", והוסיף: "הדלקתי את שלי בגאווה גדולה ובעצב עמוק על הסיבה לכך".

הדלקת נרות בריטניה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד