ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"סיוע בהיקף חסר תקדים"

נתניהו: "הבהרתי בפני הנשיא ביידן שלושה דברים"

ראש הממשלה מסכם את ביקורו של נשיא ארה"ב ואומר הערב: "בביקור היום השגנו דבר בעל חשיבות עליונה עם תרומה עצומה לביטחוננו: סיוע ביטחוני עצום למדינת ישראל, סיוע בהיקף חסר תקדים, כולל סיוע שמעצים עוד יותר את יכולת המלחמה שלנו" | ההצהרה המלאה

נתניהו: "הבהרתי בפני הנשיא ביידן שלושה דברים"
נתניהו בהצהרה צילום: עומר מירון, לע"מ

בתום ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכון לאזרחי ישראל מהקריה בתל אביב.

נתניהו אמר: "אזרחי ישראל, אני מבקש לעדכן אתכם בכמה דברים מפגישתי עם הנשיא ביידן. אתמול בלילה, עוד טרם המראתו של הנשיא לישראל, הצגתי בפניו הוכחות חותכות לכך שהג׳יהאד האיסלאמי, ולא צה"ל, הוא זה שירה את הטיל והוא זה שפגע בבית החולים בעזה. הנחיתי את מערך ההסברה הלאומי שלנו ואת צה״ל להפיץ את ההוכחות הללו, והעולם היום יודע את האמת. הוא ישמע את זה גם במועצת הביטחון".

לדבריו, "זאת הפעם הראשונה שנשיא ארה״ב מגיע לישראל בזמן מלחמה. דיברתי איתו על הזוועות שעברו עלינו. על הכאב הנורא של השכול והיגון שפוקדים את כולנו. על גבורת לוחמינו. על תעוזת אזרחינו ועל האחדות שבתוכנו".

וידאו: עומר מירון / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ.

"בביקור היום השגנו דבר בעל חשיבות עליונה עם תרומה עצומה לביטחוננו: סיוע ביטחוני עצום למדינת ישראל, סיוע בהיקף חסר תקדים, כולל סיוע שמעצים עוד יותר את יכולת המלחמה שלנו".

"בעניין החטופים", אומר ראש הממשלה, "הבהרתי בפני הנשיא ביידן שלושה דברים: ראשית, דרשתי את החזרת החטופים, ואנחנו עובדים יחד להחזרתם בכל דרך אפשרית. שנית, עד להשבתם, אנחנו דורשים ביקורים של הצלב האדום אצל חטופינו. שלישית, לא נאפשר סיוע הומניטרי של מזון ותרופות משטחנו לרצועת עזה".

"הנשיא ביידן בא לכאן לא רק במילים מרגשות ומנחמות, שנגעו בלב האומה כולה, הוא בא הנה גם במעשים: בפגישתנו היום סיכמנו על פעולות ומעשים שמבטיחים את המשך המלחמה הצודקת שלנו. הסכמנו על שיתוף פעולה שישנה את המשוואה בכל הגזרות, ויסייע לנו להשיג את מטרות המלחמה.

אזרחי ישראל, אחיי ואחיותיי, עם ישראל חי - ועם ישראל ינצח". סיכם ראש הממשלה נתניהו את הצהרתו.

בנימין נתניהו ג'ו ביידן ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד