ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ללא אירועים חריגים

1,500 שוטרים | הסתיים מבצע 'מגן כחול 4'

משטרת ישראל מסכמת את מבצע 'מגן כחול 4' - אבטחת ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בהצלחה לאחר ריכוז מאמץ והפעלת למעלה מ-1,500 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים שפעלו משעות בוקר המוקדמות 

1,500 שוטרים | הסתיים מבצע 'מגן כחול 4'
שוטרי מג"ב בתל אביב צילום: דוברות המשטרה

בשעה זו משטרת ישראל מסיימת את היערכותה המאומצת, לאחר התגייסות מהירה ובעבודת מטה סדורה, שנערכה לקראת ביקורו ההיסטורי של נשיא ארה"ב במדינת ישראל. כאמור, עם סיום הביקור הנשיאותי בפיקודו של הסמפכ"ל, אבשלום פלד והמראתו של הנשיא מנתב"ג, הגיע לסיומו מבצע 'מגן כחול 4'.

במהלך המבצע נטלו חלק במחויבות בלתי מתפשרת כ-1,500 שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב, אשר פעלו במסירות מאז שעות הבוקר המוקדמות לאבטחת הצירים העירוניים והבינעירוניים, לשמירה על הסדר הציבורי, להסדרה, הכוונה והזרמת התנועה - במטרה להבטיח את קיומו התקין של הביקור הנשיאותי בישראל.

משטרת ישראל שנמצאת בימים אלה בתקופה מורכבת בחזית הלחימה, הפעילה להצלחת המבצע שוטרים מכלל היחידות ביניהן: שוטרי סיור, תנועה, לוחמי מג"ב, לוחמי יס"מ, יחידות מיוחדות, כלבנים, פרשים, חבלנים וסיירת האופנועים, בשילוב משאבים רבים ומגוון אמצעים טכנולוגיים.

המבצע המורכב הסתיים ללא אירועים חריגים, לאחר שמשטרת ישראל בשיתוף פעולה ותיאום מלא עם כלל גופי הביטחון והחירום נערכו בפרק זמן קצר והובילו לסיומו של המבצע בהצלחה.

כלל צירי התנועה העירוניים והבינעירוניים שנחסמו בשל האירוע נפתחו לתנועת כלי רכב.

ג'ו ביידן מלחמת חרבות ברזל משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד