כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ארבעה חודשים אחרי אביו

טרגדיה בבני ברק: השקדן מכולל פוניבז'

הלך לעולמו האברך החשוב רבי מאיר בן סניור זצ"ל, מחשובי אברכי כולל פוניבז' שנפטר לאחר שחלה במחלה הנוראה. אביו רבי חיים זצ"ל נפטר בחודש תמוז האחרון

טרגדיה בבני ברק: השקדן מכולל פוניבז'
הרה"ג רבי מאיר בן סניור זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הרב הגאון רבי מאיר בן סניור זצ"ל, מחשובי שקדני אברכי כולל פוניבז', הלך לעולמו לאחר שחלה במחלה והוא בן 52 בפטירתו.

המנוח זצ"ל נולד לאביו הגאון רבי חיים בן סניור זצ"ל משכונת רמת אלחנן בבני ברק ששקד על התורה כל ימי חייו ורבים השיב מעוון.

בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו, בתו של איש החסד הנודע הרב יוסף כהן מייסד ויו"ר 'חסדי נעמי'. 

הגאון רבי מאיר בן סניור היה מחשובי האברכים בכולל פוניבז'. היה תלמיד חכם ענק שישב ולמד כל סדר מתחילה ועד סוף. משעה 9 הגיע לסדר עד 1 וחצי היה יושב ולומד. בסוף הסדר היה לו גמ"ח שהיה מלווה לאברכים כסף.

בכל מצב הגיע לכולל. גם באמצע מחלתו הגיע לכולל. מתוך טיפולים לא הפסיק להגיע. גם יום אחרי שעבר ניתוח ראש מסובך להסרת הגידול. כבר ראו אותו על מקומו הקבוע בכולל.

אביו רבי חיים זצ"ל נפטר לפני ארבעה חודשים, כשהרופאים ייאשו אותו, אמר להם שלא מאמין להם והוא רק בידיו של הקב"ה ולא רוצה לשמוע מהם כלום וחזר לכולל ללמוד. אח"כ התקשרו שאכן הם טעו ויש מה לעשות.

לפני מס' חודשים הוסיפו לו את השם ישראל כסגולה לרפואה. בכולל נתלו מודעות עם השם שלו לתפילה, וידעו שהוא לא יראה את זה. כי ברגע שהגיע לכולל נכנס ללמוד ולא ראה בכלל מה יש בלוח מודעות.

אברכי הכולל ערכו תפילות רבות במשך השנה האחרונה ואכן ראו אצלו הרבה ניסים. כולם ידעו להוקיר לו תודה על דמותו שהייתה לסמל של התמדה.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, אחיו הגר"נ בן סניור רבה של שכונת אור החיים בבני ברק וראש מוסדות 'בנין ציון', גיסו, הגר"א זכותא רבה של צפון בני ברק.

הלוויתו תצא הערב בשעה 22:30 מביתו רחוב בעל שם טוב 18 בבני ברק לבית החיים באלעד, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד