ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
פעילות חסרת תקדים

קרוב ל-3,000 איש כבר תרמו – עם ישראל מתגייס לעזרת תושבי הדרום

פעילות חסרת תקדים בקרן החירום של 'קופת העיר' למען תושבי הדרום • תרומות נכנסות ואחרי שניות אחדות הן מועברות למשפחות שברשימה • "הם זקוקים לעזרה דחופה מאוד, אין לנו זמן לטופסולוגיה, ההעברות מתבצעות באופן מיידי" • איך זה עובד?

קרוב ל-3,000 איש כבר תרמו – עם ישראל מתגייס לעזרת תושבי הדרום
מערכת כיפת ברזל בדרום צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ב'קופת העיר' לא זוכרים כזאת פעילות קדחתנית. החשבון המיוחד של קרן החירום שהוקמה לטובת תושבי הדרום, מתמלא ומתרוקן בקצב מהיר במיוחד. תרומות מגיעות מכל רחבי הארץ, וגם מרחבי העולם. יהודים טובים תורמים מכספם לטובת תושבי הדרום שמתמודדים עם אימי המלחמה הקשה – והכסף מועבר ישירות לחשבונות הבנק של התושבים, במהירות שיא.

לתרומה לתושבי הדרום הקליקו כאן>>>

"קיבלנו רשימות מסודרות מכל ארגוניה צדקה הפועלים בערים וביישובים הרלוונטיים בדרום", מסבירים ב'קופת העיר', "אנחנו עובדים עם הקופות בשיתוף פעולה הדוק גם בימי שגרה, קופת העיר מעניקה בסיס תמיכה לעשרות קופות ברחבי הארץ.

"אבל עכשיו, במצב החירום, הקופות המקומיות בדרום לא יכולות כמובן לעמוס בביקוש, כי התושבים שם פחות יכולים לתרום, ונזקקים ליותר עזרה מטבע הדברים. המון בתי עסק לא עובדים, אין הכנסות, החיים פשוט נכנסו להקפאה.

"במיוחד יש צורך בעזרה דחופה למשפחות שאיבדו את הבתים שלהן במתקפת הטרור או במתקפות הטילים, וכמובן גם משפחות שיש להן בית שעומד על תלו אבל הן לא יכולות להתגורר בו כי הוא קרוב מדי לגבול.

"ולכן אנחנו לא מבקשים מסמכים, אין לנו זמן לטופסולוגיה. זה מצב חירום, הם זקוקים לעזרה דחופה מאוד, וההעברות לחשבונות הבנק שלהם אכן מתבצעות באופן מיידי. כל תרומה שנכנסת לקרן, מועברת מיידית למשפחה מהדרום, לפי הרשימות שקיבלנו, ברגע שמצטבר סכום של 1,500 שקלים, שזה המענק הראשוני שאנחנו נותנים למשפחות, מתבצעת העברה. אין לנו זמן לבזבז".

עד כה כבר תרמו לקרן החירום למעלה מ-2,900 משפחות, וב'קופת העיר' מקווים שקצב התרומות יגדל פי כמה וכמה: "הרשימה עוד ארוכה, יש המון משפחות שזקוקות לעזרה דחופה, אנחנו מנסים לתעדף את המקרים היותר דחופים ולהציב אותם בקדמת הרשימה, אבל מדובר בהמון המון מקרים כאלו, ולכן אנחנו זקוקים בדחיפות לעוד תרומות רבות נוספות, על מנת שהמשפחות יוכלו לקבל את המענק הזה, שהוא ממש בחינת גלגל הצלה עבורן".

לתרומה לתושבי הדרום הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד