י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ב"ב המחמירה ביותר

אחרי שלושה שבועות, אתרי הבניה ישובו לעבוד

האתרים ישובו לפעילות לאחר שמאז החלה המלחמה, העיריות אסרו על הפועלים להגיע לעבודה | בעיר בני ברק העירייה מבקשת לאשר מראש את הפועלים 

אחרי שלושה שבועות, אתרי הבניה ישובו לעבוד
צילום: מתוך אתר מחיר למשתכן

החל מיום ראשון הקרוב מספר רב של רשויות מקומיות יאשרו את המשך הפעילות באתרי הבניה בשטחם, כך מפרסם 'כלכליסט'. האישור מגיע לאחר שבועיים בהם האתרים לא עבדו מאז החלה הלחימה ושבוע קודם בהם האתרים דממו בזמן חג הסוכות. 

רשימת הרשויות בהן לא הורשו פועלים לשוב לעבודה עד עתה ארוכה וכוללת את הערים בת ים, גבעתיים, גבעת שמואל, חולון, חריש, יהוד, כרמיאל, נס ציונה, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רמת השרון ותל אביב.

כאמור, החל מיום ראשון הקרוב ניתן יהיה לשוב ולעבוד ללא הנחיות מיוחדות מצד פיקוד העורף. בחלק מהרשויות הפועלים ישובו תחת תנאים שהרשויות מציבות כמו הגשת בקשה ע"י מנהל אתר הבניה לצורך קבלת אישור, הצבת מאבטח חמוש בכל אתר ועוד.

בעיר בני ברק הגדלו לעשות והעירייה דורשת את שמות הפועלים מראש במטרה לבדוק כי הם אכן לא מביאים איתם פוטנציאל לפעולות טרור.

עם זאת, לא כל הערים מאשרות את פעילות אתרי הבניה. בערים בת ים גבעתיים, גדרה, יבנה, יהוד, כרמיאל, נס ציונה, פתח תקווה, קרית ביאליק, ראש העין ורמת גן - העובדים יישארו בבתיהם. 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד