י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
נרתמים לתמיכה

חברי קונגרס אמריקאים: "לישראל הזכות המלאה למוטט את חמאס"

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ערך פגישת זום עם חברי קונגרס כדי לרתום אותם לתמיכה בלתי מסוייגת בישראל למחיצת חמאס עד תום

חברי קונגרס אמריקאים: "לישראל הזכות המלאה למוטט את חמאס"
ישראל גנץ צילום: יח"צ

בפגישה מקוונת שקיים ראש מועצת בנימין ישראל גנץ עם חברי קונגרס הם אמרו כי לישראל יש את כל הלגיטימציה ואף את החובה למוטט את חמאס. בשיחה השתתפו חבר הקונגרס אנדי האריס, חבר הקונגרס ביל ג'ונסון ויו''ר ועדת המשנה לענייני ביטחון דאג למבורן שעיצב את מדיניות ארה״ב בענין Iron Dome לישראל ואת חקיקת Taylor Force Act האוסר על ארה"ב להעביר כספים לארגונים המזוהים עם ארגוני טרור.

בשיחה שארכה כשעה, שיקף ראש מועצת בנימין לחבריו את המצב בישראל וביקש מהם להירתם למאמצים כדי שישראל תוכל לפעול ביד חופשית ומלאה להכריע את עזה ולהכחיד משם את חמאס עד הפעיל האחרון, יהיה המחיר אשר יהיה. גנץ תיאר להם את המתרחש בישראל ואמר כי בהשוואה לכמות האוכלוסיה, מספר הנרצחים כאן דומה לטבח בו נהרגים 50,000 איש בארה"ב. חברי הקונגרס אמרו כי הם עומדים לצדה של ישראל בלי שום פיקפוק וכי יש לה את החובה ואת הזכות להיכנס לרצועת עזה ולמוטט את חמאס.

חבר הקונגרס אנדי האריס אמר כי "ארה"ב שלחה שתי נושאות מטוסים ומשלחת ימית צמודה בזמן שיש לעם האמריקאי רק שישה הפרוסים בכל עת, כי אנחנו עומדים מאחורי ישראל ומבינים את המשמעות והאיום על בעלת הברית שלנו. מדינת ישראל עומדת בחזית הטרור ואת הטרור צריך להשמיד - אין כאן מקום למשא ומתן ודיפלומטיה. אני אומר לכם - לישראל הזכות המלאה לפעול ברצועת עזה ולמוטט את החמאס. אנחנו עומדים מאחוריכם."

חבר קונגרס דאג למבורן, ממובילי מעצבי מדיניות החוץ של ארה״ב בקונגרס, הצליח השנה לאשר בחקיקה 80 מליון דולר לכיפת ברזל ו-127 מליון דולר לטילים בליסטים לטווח קצר. יועץ הבטחון הלאומי של למבורן הבהיר לאחר השיחה כי למבורן מתכוון להעלות את נושא בקשת ישראל לסיוע המיידי ואכן יפעל היום מול הבית הלבן בכדי להבטיח את ההעברה מיידית.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ סיכם את המפגש ואמר כי "הברית החזקה בין ישראל לארה"ב נובעת מערכים משותפים. יש בעולם וכאן בישראל וסביבתה רוע צרוף ואנחנו חייבים לאחד כוחות כדי להשמיד אותו. החיזוק מהנשיא ביידן חשוב מאד, ועליו להמשיך ולתמוך בכל פעולה שישראל תבצע. אסור לנו למצמץ. אם לא נעביר כאן מסר ברור, מדינת ישראל תהיה בסכנה וציר הרשע יודע להגיע גם לארה"ב."

גנץ שיתף את חברי הקונגרס בהיערכות המועצה ויישובי בנימין למצב החירום ואמר כי "אנחנו בכוננות מלאה בכל היישובים ובכוחות מתוגברים בשיתוף הצבא כדי לומר באופן חד וברור לאויב - אל תתעסקו איתנו. עם ישראל חזק ומאוחד כדי להכניע את האויב המרושע הזה".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד