כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פוליטיקה על גב המלחמה

הח"כית מאשימה: "נתניהו מסוכן לחטופות והחטופים"

"נתניהו שוב מביא את האיש הכי לא מתאים לשום דבר חוץ מאשר לאינטרסים שלו", אומרת ח"כ מרב מיכאלי ומוסיפה, "נתניהו מסוכן לחטופות והחטופים ומסוכן לישראל יותר מאי פעם"

הח"כית מאשימה: "נתניהו מסוכן לחטופות והחטופים"
בנימין נתניהו צילום: לע"מ

רבים התרגשו לגלות עם צאת השבת שתי חטופות שכבר שחוררו משבי החמאס האכזרי. מדובר ביהודית ונטלי רענן, אם ובתה בנות 59 ו-18. אך לחברת הכנסת מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת 'העבודה' הקורסת בסקרים אל מתחת לאחוז החסימה, צרמה תמונה של הממונה הממשלתי על השבויים והחטופים תא"ל במיל' גל הירש כשהוא צועד עם השתיים לאחר שחרורן.

"גם אני, כמוכן/ם, הובכתי לראות את גל הירש נדחף לפוטו-אופ עם החטופות ששוחררו (ולא ראה לנכון לתת להן אפוד). האיש שלא אכפת לו עד כמה נזיפה בשגרירים על הסכמי אוסלו רק מזיקה לחטופות והחטופים ומשרתת את נתניהו - הוא הממונה של נתניהו לטיפול בחטופים", האשימה מיכאלי בפוסט שפרסמה ברשת X.

עוד המשיכה יו"ר 'העבודה' וכתבה: "תחת גל הירש נחטפו חיילים מגבול לבנון. הוא גם הודח מצה"ל על תפקודו הכושל. נתניהו שוב מביא את האיש הכי לא מתאים לשום דבר חוץ מאשר לאינטרסים שלו".

לסיכום כתבה: "נתניהו מסוכן לחטופות והחטופים ומסוכן לישראל יותר מאי פעם". כך מיכאלי תוך כדי מלחמה שכולנו יחד מקווים לנצח בה ולהביס את ארגוני הטרור מבקשי רעתינו.

בתוך כך, חברת מפלגתה 'העבודה', חברת הכנסת נעמה לזימי, הגיבה לתמונה של נתניהו הערב לבוש במעיל וכתבה: "נסלח לו על המעיל. לא נסלח לו על תחזוק ארגון הטרור חמאס כנכס אסטרטגי שהביא לטבח ב1400 אנשים כולל תינוקות וילדים ו210 חטופים".

מרב מיכאלי בנימין נתניהו גל הירש מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד