ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"מדובר בעבירת ביטוי"

עובדי תחנת הדלק היללו את הטבח בשירה; כך הגיבה השופטת

"נובה נובה אכבר נובה". שני עובדי תחנת דלק בגבעת זאב היללו בשירה בפני לקוחותיהם את הטבח שביצעו מחבלי חמאס במסיבת הטבע ב'נובה' הסמוך לקיבוץ רעים. השניים נעצרו ובית העסק נסגר למשך שבוע | השופטת דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם. בינתיים הם פוטרו מעבודתם

עובדי תחנת הדלק היללו את הטבח בשירה; כך הגיבה השופטת
תחנת דלק צילום: unsplash

מחוז ירושלים במשטרה הוציא צו סגירה לתחנת דלק מנטה סניף גבעת זאב, הממוקמת בצומת גבעונים, כביש 436 הסמוך לירושלים, לאחר שעל פי החשד שניים מעובדיו שנעצרו ע"י המשטרה לחקירה, היללו בשירה בפני לקוחות את הטבח שהתרחש במסיבת הטבע שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים ושרו "נובה נובה אכבר נובה".

ביום חמישי האחרון בשעות הערב המאוחרות בעת פעילות בית העסק ולאוזני לקוחותיו, החשודים שעבדו בבית העסק היללו על פי החשד בשירה את הטבח שהתרחש במסיבת הטבע "נובה" שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים.

בפעילות מהירה של משטרת מחוז ירושלים בעקבות דיווח אודות המקרה, נעצרו אמש לפנות בוקר שניים מעובדי חנות הנוחות בתחנת דלק סמוכה לירושלים. השניים שנעצרו, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, הובאו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לעבירות של התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור ועבירות ממניע גזענות או עוינות כלפי ציבור.

במסגרת החקירה ובכפוף לסמכות קצין משטרה, הורה קצין אגף המבצעים של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים על סגירת בית העסק למשך 7 ימים, זאת עד לתאריך 26.10.23, זאת בשל הפרת שלום הציבור ממניע לאומני והימנעות בעלי המקום להתייצב לשימוע בפניו בעניין זה.

יצוין כי שופטת בית משפט השלום בירושלים, ג'ויה סקפה שפירא דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של שני עובדי תחנת דלק מנטה וסברה ש"מדובר בעבירת ביטוי". 

בינתיים חברת 'דלק ישראל' פיטרה לאלתר את שני העובדים ומחר (ראשון) יתקיים דיון בבית משפט המחוזי בערר המשטרה נגד שחרורם.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד אלו אשר יביעו גילויי תמיכה ואהדה בארגוני טרור ובמעשיהם", נמסר מהמשטרה.

מלחמת חרבות ברזל חמאס הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד