כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"איך עושים כזה דבר? איך?"

13 איש ואישה נטבחו בתחנת האוטובוס, רק הנהג שרד ומשחזר

בין מאות הנרצחים, 13 גימלאים וגמלאיות שירדו מהטנדר בשל פנ'צר. חוליית מחבלים שעברה במקום ריססה את כולם ומי ששרד הוא הנהג בלבד שהעמיד פני מת | "כל פעם שאני שם את הראש במיטה הכל עולה לי שוב, אני לא ישן, אלו אנשים כל כך טובים, איך עושים כזה דבר? איך?". מספר הנהג בראיון

13 איש ואישה נטבחו בתחנת האוטובוס, רק הנהג שרד ומשחזר
זירת הטבח בגימלאים צילום: מתוך ה-X של קרן נויבך

הטבח באוטובוס הגימלאים: בבוקר שבת ה-7.10.23 יצאה חבורה של גימלאים מאופקים ונתיבות לטיול מאורגן בים המלח. הם עברו בשדרות כדי לקחת נוסעים ושם היה להם פנצ'ר. בתחנה ליד מיגונית הספריה החלו הטילים. הם רצו למיגונית אבל היא לא נפתחה. ואז הגיע טנדר לבן ועליו חוליה של מחבלי החמאס.

נהג הטנדר, שריף אבו טהא מתל שבע סיפר בראיון לרשת ב': "צעקתי להם לברוח, אבל איך יברחו? אנשים מבוגרים, שמעתי עצירה של הטנדר ואז ירי בלי הפסקה. הם יורים ועושים וידוא הריגה. התחבאתי עם עוד מישהי מאחורי הממ"ד, שנינו שכבנו ברצפה, הוא פתח בירי על שנינו, זה עבר ליד הצוואר והאוזן, האישה היתה מלמעלה וכל הדם שלה ירד עלי והוא חירר אותה עם כדורים. אני עשיתי את עצמי מת, לא זזתי".

מיכל זרביאלוב מראל מאופקים היתה אחת מאותן גימלאיות שרק רצתה לצאת לנופש בים המלח, יחד עם החברות והחברים שלה. איריס זרביאלוב, הבת שלה, דיברה איתה בפעם האחרונה ב-06:57 באותו הבוקר. היא רק רצתה להגיד לה להיכנס לממ"ד כי התחילו אזעקות, היא בכלל לא ידעה שאמא בדרך לים המלח ושהיא בשדרות.

אמה צעקה שהמיגונית לא נפתחת ואמרה לה: "לכי לממ"ד, נדבר" וזו היתה השיחה האחרונה שלהם. בינתיים באופקים נרצחו 15 מהשכנים של אבא שלה שניצל בנס אחרי שהמחבלים "תקתקו לו בדלת".

איריס זרבאילוב סיפרה בראיון לרשת ב': "במשך שעות לא הבנו מה קורה וגם אחרי שהבנו שירו בהם, לא ידענו מה קרה להם. שישה ימים הסתובבתי בבתי חולים, נכנסתי לחדרי ניתוח, לא ראיתי בעינים כי רק רציתי למצוא את אמא שלי, זה שישה ימים שהם כמו יום אחד ארוך וביום השישי קיבלנו את ההודעה".׳

עוד אמרה הבת: "שמענו שהגופות שכבו שם שעות ולא היה מי שיפנה אותם ועד עכשיו לא קיבלנו את החפצים שלה, את הטלפון שלה. אני מתחננת, אם מישהו יודע משהו על מה שקרה במיגונית הספריה בשדרות, אם מישהו יודע איפה הטלפון של מיכל זרביאילוב מראל, בבקשה תיצרו איתי קשר".

שריף, הנהג, מספר בראיון כי הוא שבור לחלוטין, "כל פעם שאני שם את הראש במיטה הכל עולה לי שוב, אני לא ישן, אלו אנשים כל כך טובים, איך עושים כזה דבר? איך?".

13 איש ואישה נרצחו שם והסיפור הזה פחות סופר.

נהג אוטובוס חמאס מלחמת חרבות ברזל שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד