כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
השוטרים כרזו בגרמנית ובערבית

100 תומכי טרור נעצרו בגרמניה: המשטרה פזרה הפגנה לא חוקית נגד ישראל

משטרת המבורג עצרה בשבת כ-100 אנשים שהשתתפו במחאה פרו-פלסטינית, ההפגנה בהמבורג, מנתה כ-300 בני אדם והיא הייתה בין ההפגנות שהתקיימו בסוף השבוע בערים ברחבי אירופה, כולל לונדון ודבלין  

100 תומכי טרור נעצרו בגרמניה: המשטרה פזרה הפגנה לא חוקית נגד ישראל
משטרת גרמניה צילום: Pixabay

המשטרה בהמבורג עצרה ביום שבת כ-100 אנשים שהשתתפו בהפגנת תמיכה בחמאס - דאעש, כך דיווח ערוץ NDR הגרמני. ההפגנה בהמבורג, העיר השנייה בגודלה בגרמניה, מנתה כ-300 בני אדם והיא הייתה בין ההפגנות שהתקיימו בסוף השבוע בערים ברחבי אירופה, כולל לונדון ודבלין.

נוכחות המשטרה הייתה גבוהה ברובע נויקלן בברלין במוצאי שבת לאחר שקבוצה גדולה של תומכי טרור התאספה ברובע, שם גם פרצו עימותים בין מפגינים לשוטרים בשבוע שעבר. אלפי אנשים השתתפו בהפגנה בברלין ביום שבת. המשטרה עצרה לזמן קצר את הצעדה כדי להזהיר את המפגינים כי "חל איסור על קריאות אנטי-ישראליות".

המפגינים בהמבורג הניפו את דגל פלסטין וצעקו סיסמאות פרו-פלסטיניות. השוטרים הודיעו בגרמנית ובערבית על איסור לקיים הפגנות פרו-פלסטיניות. עוד הודיעה המשטרה כי תשתמש בתותחי מים וגז פלפל אם ההפגנה לא תופסק.

תוך שעה הצליחה המשטרה לסיים את ההפגנה ולאחר מכן להדוף את המפגינים לכיוון תחנת הרכבת המרכזית. חלק מהמפגינים התנגדו, כ-100 מפגינים נעצרו.

 

עזה גרמניה פלסטינים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד