י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לתרום לחיזוק הכלכלה

מחזקים את הכלכלה: קורס יזמות והשקעות נדל"ן להתמודדות עם הקיפאון בענף

המלחמה בדרום גרמה לקיפאון במשק ולעצירה גם בענף הנדל"ן. מניות הנדל"ן מובילות את הירידות בבורסה בתל אביב. מתוך הבנה כי המשך תפקודו של ענף הנדל"ן קריטי ליציבות המשק הישראלי, החליטו בביזמקס - מרכז היזמות והעסקים החרדי בירושלים לצאת דווקא כעת, עם קורס יזמות והשקעות נדל"ן שיסייע למשתתפים להתמקצע בתחום ולתרום לחיזוק הכלכלה

מחזקים את הכלכלה: קורס יזמות והשקעות נדל"ן להתמודדות עם הקיפאון בענף
פרויקט נדל"ן צילום: Hadas Parush/Flash 90

עולם השקעות הנדל"ן בישראל מגלגל מליארדי שקלים מידי שנה, ומהווה מקור פרנסה מכובד ומשמעותי לבוחרים לעסוק בו ויודעים לפעול בהצלחה תוך היכרות אמתית עם שלל ההיבטים והמשתנים המשפיעים על התחום.

הקורס, שמיועד ליזמי נדל"ן ובעלי עסקים חרדים שמעוניינים להעמיק ולרכוש ידע בעולם היזמות והשקעות הנדל"ן, יעניק למשתתפים כלים וידע שיאפשר להם להתפתח בצורה נכונה ולהימנע מטעויות קריטיות בעולם הנדל"ן.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>



קורס יזמות ונדל"ן • ביזמקס

זהו המחזור השלישי של הקורס בביזמקס, עם בוגרים רבים שכבר השתלבו בתחום בהצלחה רבה. את הקורס מעבירים מומחי נדל"ן מהשורה הראשונה - צחי קווטינסקי שאחראי על כל התחום הנדל"ני בקורס ועידן דהן שמעביר את חומרי הלימוד הקשורים לעולם המשכנתאות ומימון נדל"ן.

בנוסף, במהלך הקורס משתתפים מרצים אורחים כמו ישראל דקלבוים מנהל תחום פעילות חברה חרדית בבנ הפועלים שמסביר על תהליך אישור הלוואות, תמהיל אשראי ועוד, וכן אדריכל ועורך דין לענייני מיסוי שמעניקים למשתתפים כלים מתחומי ההתמחות שלהם.

"לצד אלו שמצליחים בנדל"ן, יזמים רבים עלולים לבצע טעויות קריטיות בתחילת דרכם", אומר אליהו דינוביץ' מנכ"ל ביזמקס. לדבריו: "הקורס נועד לסייע ליזמים ומתעניינים בנדל"ן, להתגבר על פערי הידע ולהיכנס לתחום הנדל"ן ברגל ימין עד להצלחה. התקופה הנוכחית, שבה השוק ממתין להתפתחויות, היא תקופה שבה חשוב להשקיע ברכישת הידע. לצד ההתנדבות והמאמצים לחיזוק כוחות הביטחון, יש לנו מחויבות לשמירה על כלכלה יציבה ומתפקדת".

קורס יזמות הנדל"ן של ביזמקס יפתח בתאריך 25.10.23, ויימשך כ-16 מפגשים בני 3 שעות אקדמיות כל מפגש. מלגת השתתפות בסך 50% מעלות הקורס תוענק למתאימים.

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד