כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המלחמה בישראל

ח"כ רוט במאמצי הסברה לשגרירים ולתקשורת זרה

חבר הכנסת משה שמעון רוט, מקיים מערכה רחבה בשפה האנגלית מול כלי תקשורת מכל העולם וכן מול שגרירים ונציגי מדינות מהעולם. חה"כ רוט: "כמדינות החברות באיחוד האירופאי, יש לכם אחריות חשובה"

ח"כ רוט במאמצי הסברה לשגרירים ולתקשורת זרה
חה"כ משה רוט עם השגרירים מחו"ל צילום: באדיבות המצלם

לצד המערכה שמקיימים כוחות הביטחון בעזה ובגבול הצפון, מקיימת ישראל מלחמה גם על דעת הקהל העולמית במטרה לייצר לגיטימציה רחבה למיטוט שלטון החמאס הרצחני. במסגרת זו, חבר הכנסת משה שמעון רוט מוביל מערכה רחבה בשפה האנגלית מול כלי תקשורת מכל העולם וכן מול שגרירים ונציגי מדינות מהעולם.

בשבוע שעבר אירח ח"כ רוט יחד עם ח"כ סימון דוידסון חברי פרלמנט ושגרירים מליטא, לטביה ואסטוניה. בביקור המיוחד בכנסת, ביקשו נציגי המדינות הבלטיות להביע את הזדהותם עם העם בישראל ולהבין את המצב לאשורו. "כמדינות החברות באיחוד האירופאי, יש לכם אחריות חשובה להציג לפרלמנט האירופי ולציבור הרחב באירופה את האמת שראיתם בישראל", אמר ח"כ רוט שמכהן גם כחבר בוועדת החוץ והבטחון של הכנסת.

השיחה עם חברי הפרלמנט נמשכה למעלה משעה במהלכה הם קיבלו מענה מפורט לכל שאלותיהם. "בתקופה הקרובה, צפויה דעת הקהל העולמית להתהפך 180 מעלות ולצדד בעמדות החמאס ולגנות את ישראל. אנחנו מכירים את הצביעות העולמית מכל הסבבים הקודמים ואנחנו כבר לא מופתעים. המשימה שלכם היא לזכור את הזוועות שראיתם בעוטף עזה וביישובי הדרום ולספר אותם לתקשורת במדינותיכם ובשאר מדינות אירופה. אם ישראל לא תמוטט את החמאס, הוא יגיע אליכם לאירופה", אמר ח"כ רוט.

משלחת אחרת של שגרירים ונציגים זרים ממדינות דרום אמריקה וספרד, קיימה סיור עם ח"כ רוט ביישובי עוטף עזה לראות את הזוועות במו עיניהם ולקבל סקירה ביטחונית על פעילות צה"ל בעזה. "הריחות והמראות כאן, הם עדות אילמת לרצחנות האכזרית של הטרור שיוצא מעזה כבר למעלה בעשרים שנה במטרה להרוג ולהשמיד אזרחים חפים מפשע", הסביר ח"כ רוט באנגלית רהוטה.

לצד פעילות אינטנסיבית עם קולגות ודיפלומטים מכל רחבי העולם, ערך ח"כ רוט ראיונות לתקשורת הזרה. על רקע חברותו בוועדת החוץ והבטחון וועדת הבריאות, כלי תקשורת מובילים מכל העולם מבקשים לשמוע את עמדתו על האירועים באזור. ההופעות בתקשורת העולמית כללו ראיונות ועימותים עם מתנגדי ישראל בתקשורת אמריקאית, אירופאית, רוסית ולכלי תקשורת מובילים באסיה.

"דעת הקהל העולמית מתעניינת מאוד בנעשה אצלנו. זה לא נובע מאהבת ישראל, אבל החובה שלנו היא להציג את האמת ולהרחיב את הלגיטימציה העולמית לפעילות ישראל למיטוט החמאס", אומר ח"כ הרב משה רוט. "אין לנו את הפריבילגיה להתעלם מהם, ואנחנו חייבים להשתמש בכל הכלים העדכניים להסביר ולהציג את הרצחנות והאכזריות של החמאס כלפינו וכלפי העם בעזה".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד