כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאחר הביקורת

סגה"ש מקלב נפגש עם המפונים מאזורי הלחימה

בין המפונים במפגש עם סגה"ש אורי מקלב שהתקיים במלון בירושלים - עשרות ניצולי שואה שפונו מבתיהם בצפון הארץ בשל הלחימה. משפחות המפונים: "אנחנו מרגישים שיש מי שמקשיב לנו ומלווה אותנו"

סגה"ש מקלב נפגש עם המפונים מאזורי הלחימה
סגן השר מקלב בביקור המפונים צילום: באדיבות המצלם

לאחר הביקורת על נציגי הממשלה שאינם יורדים לשטח: סגן השר אורי מקלב הגיע הבוקר למלון פרימה פארק בו שיכנה הממשלה מאות מפונים מאזורי הלחימה בצפון ובדרום, ביניהם עשרות קשישים וניצולי שואה שפונו מאזורי הלחימה. סגה"ש מקלב שהגיע עם צוותו המורחב למקום נפגש עם המפונים ושמע מהם את הצרכים לאור מצב החירום בארץ.

לאחר מכן קיים סגה"ש אורי מקלב מפגש מרוכז עם עשרות ניצולי השואה במקום וביקש לחזקם, "אנחנו באים לפה לראות את הצרכים, לוודא שאין ניצול שואה אחד שלא מסייעים לו בתקופה קשה זו, אנחנו בתקופה מאתגרת ועלינו להיות חזקים, בעת הזו חשוב על כולנו להיות באחדות, כל אחד ואחד שיהיה באחדות עם שכנו, חברו וידידו".

התושבים המופנים ביקשו להודות לסגה"ש אורי מקלב שהגיע לשמוע אותם, אנחנו רואים הרבה בתקשורת אבל כעת אנחנו מרגישים שמשהו איתנו אמרו בחום. סגה"ש מקלב סיים את ביקורו בישיבת עבודה סדורה עם פקידי הנהלת הרשות לניצולי השואה, אנשי משרד הרווחה במקום, כוחות החירום של פיקוד העורף והנהלת המלון בכדי לוודא כי כל צרכיהם של המופנים מתמלאים.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד