כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שכל העולם יראה

צה"ל מפרסם: חמאס משגר מתוך גני ילדים ובתי ספר

חמאס יורה רקטות לעבר ישראל מתוך אוכלוסיה אזרחית. בתיעוד שמפרסם הערב דובר צה"ל נראים אתרי שיגור שממוקמים בגני ילדים, בתי ספר, מסגדים וגם מתוך מבנה של האו"ם 

צה"ל מפרסם: חמאס משגר מתוך גני ילדים ובתי ספר
מסגד שהופצץ בעזה צילום: Yousef Mohammed/FLASH90

דובר צה"ל מפרסמם הערב (ראשון) תיעודים המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס מבצע מתחילת המלחמה ירי רקטי משטח הרצועה תוך ניצול ציני של אוכלוסייה בלתי מעורבת ואתרים אזרחיים כגון גני ילדים, בתי ספר ומסגדים, ומשגר לשטח מדינת ישראל תוך כוונה ברורה לפגוע באזרחי המדינה.

דו"צ מפרסם תצלומי אוויר בהם ניתן לראות משגרי חמאס בסמוך לאתרים אזרחיים, משגר בסמוך לגן ילדים, משגר בסמוך למסגד, משגר בסמוך לבתי ספר ומשגר נוסף בסמוך למבנה או"ם.

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי נשאל הערב בהצהרתו היומית על הקשר בין מו"מ על החזרת חטופים לבין העיכוב בתמרון הקרקעי והשיב: "קיבלנו מטרות מהדרג המדיני. המטרה הראשונה היא להשמיד את המטרות השלטוניות של חמאס, המטרה השנייה היא להשמיד את היכולות הצבאיות שלו. ויש עוד מטרה מרכזית מאוד במלחמה הזו - השבת החטופים והניסיון שלנו לעשות ניסיון עליון בכל דרך, אזרחית וצבאית, כדי להשיב הביתה את החטופים ולכן אנחנו נמצה את היכולת שלנו להשיג את המטרות האלה בזמן העומד לרשותנו בכל דרך. אנחנו ממשיכים לנצל את הזמן להעלאת מוכנות הכוחות".

במהלך מסיבת העיתונאים, מסר דובר צה"ל כי "לצד המיקוד בעזה אנחנו ממשיכים לנהל את המערכה בגבול לבנון. אנחנו מנהלים את המערכה הזאת מול חיזבאללה". והוסיף כי "צה"ל חיסל היום כמה חוליות מחבלים לפני שביצעו שיגורים. נמשיך לפעול נגד כל חוליה של חיזבאללה ונתקוף תשתיות של הארגון כדי להקטין את יכולתו לפעול נגד ישראל".

חמאס שיגור מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד