י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שיא השפלות

התחזה לאיש סיוע וגנב רכוש רב מזירת המוות ברעים

אמיר טיאס מבאר שבע, התחזה לאדם שבא לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים וגנב קרוואן מהמסיבה ברעים. טיאס גם גנב ארנק ובתוכו 10,000 דולר וכרטיס אשראי. לשכת תביעות נגב של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בגין הסגת גבול, התפרצות בתחבולה וגניבה

התחזה לאיש סיוע וגנב רכוש רב מזירת המוות ברעים
מראות הטבח ברעים צילום: פלאש 90

"ניצל את שעתה הקשה ביותר של מדינת ישראל": אמיר טיאס (44), תושב באר שבע, גנב קרוואן מהמסיבה ברעים באמתלה שהוא מבקש לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים, כך מפרסמת אילנה קוריאל ב-ynet.

לשכת תביעות נגב של המשטרה הגישה לביהמ"ש השלום בבאר שבע כתב אישום נגד טיאס בגין גניבת רכב, הסגת גבול פלילית, התפרצות בתחבולה ועבירות נוספות.

ב-7 לאוקטובר מחבלי חמאס פתחו במתקפת טרור אלימה ואכזרית. בין היתר טבחו המחבלים במאות אזרחים שבילו במסיבת טבע בחניון רעים.

לפי כתב האישום, טיאס הגיע ברכבו הפרטי וביקש את אישור הצבא להיכנס באמתלה כי ברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות נעדרים. במהלך שהותו בשטח המסיבה הבחין בקרוואן ונכנס לתוכו.

הקרוואן היה שייך לחלק מצוות האירוע, והם גרו בו למשך תקופת המסיבה וההכנות לקראתה.

לפי האישום חיבר טיאס את הקרוואן לרכב וגנב את הקרוואן מהשטח הצבאי בו חנה לעיר באר שבע. הוא החנה אותו בסמוך לבית עסק השייך לו ברחוב הפועלים. בהמשך, גנב טיאס ארנק ובתוכו 10,000 דולר, רישיון נהיגה וכרטיס אשראי.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. "מדובר בנאשם אשר ניצל את שעתה הקשה ביותר של מדינת ישראל, בעיצומה של מלחמה קשה במסגרתה נרצחו אלפי אזרחים ואנשי כוחות הביטחון, בעודו מגיע לשטח אשר בוצע בו טבח באזרחי ישראל, נכנס לשטח האש באמתלה כי הגיע על מנת לסייע לכוחות הביטחון באיתור נעדרים, מנצל שעת כושר בעוד כוחות הביטחון עסוקים באיתור גופות ונעדרים ומתפרץ לתוך הקרוואן וגונב אותו מהמקום", נמסר מהמשטרה.

מלחמת חרבות ברזל חמאס כתב אישום באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד