י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אחרי שסירב להתייחס

בנט: "בוודאי שגם אני נושא באחריות"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שסירב בשבוע שעבר לקחת אחריות למחדל הגדול בעוטף עזה אמר: "בוודאי שגם אני נושא באחריות". על איראן: "יותר פגיעים ממה שאנחנו מדמיינים"

בנט: "בוודאי שגם אני נושא באחריות"
נפתלי בנט צילום: YOAV ARI DUDKEVITCH/POOL

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס היום (שני) בריאיון לרדיו 103 פעם נוספת לשאלת האחריות שלו למחדל הגדול שהוביל לטבח בעוטף עזה אחרי שבשבוע שעבר התחמק מהשאלה ואמר: "בוודאי שגם אני נושא באחריות".

בנט הוסיף: "אני שירתי כרה"מ במשך 12 חודשים, היו עוד דברים שאני לא יכול לפרט שלא הספקתי לעשות שהיה בהם אולי לשנות את התמונה מקצה לקצה אבל אז הממשלה נפלה. האם אני גם נושא באחריות? בוודאי. לא הסכמתי לנושא של המזומנים".

בנט התייחס למעורבות האמריקנית במלחמה ואמר: "גם אני, שמאוד מעריך את הנשיא ביידן, הופתעתי לטובה מהעמידה הנחרצת שלו שגם עזרה לגרוף במידה רבה חלקים ניכרים מהציבור האמריקני, גם הצד הדמוקרטי. זה מדהים.

אין ספק שנוכחות כלי המלחמה, יש לזה משמעות מרסנת מסוימת על חיזבאללה ואיראן. באותה נשימה, יהיו נקודות ארכימדיות מסוימות עליהן אנו חייבים לעמוד כדי לנצח במלחמה. עליהן צריך להיות מתרס. אם אנחנו נוותר על מרכיבים יסודיים ביותר, לא נוכל לנצח", אמר. 

על האיראנים, אמר: "על פי פרסומים זרים, בתקופתי חוסלו בלב טהרן מפקדי יחידת הטרור של איראן, ופתאום בטורקיה ובקפריסין הפסיקו הניסיונות להרוג ישראלים. הם הרבה יותר פגיעים ורכים ממה שאנחנו מדמיינים". 

 

 

מלחמת חרבות ברזל נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד