כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מחווה מרגשת

הקלות ראשונות לבעלי החנויות: "לא נחייב בשכר דירה ודמי ניהול"

חברת הנדלן 'מיקס' הודיעה לשוכרים בעלי החנויות שבמתחמיה כי אין בכוונתה לדרוש מהם את שכר הדירה ודמי הניהול לחודש הנוכחי | "אמונה מלאה כי השוכרים שלנו הם השותפים שלנו לדרך"

הקלות ראשונות לבעלי החנויות: "לא נחייב בשכר דירה ודמי ניהול"
קניון בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הנדל"ן MEEX  השייכת לקבוצת חצי חינם הודיעה היום (שני) במכתב ששיגרה לשוכרים בעלי החנויות במתחמיה כי היא לא תחייב אותם בשכר דירה ודמי ניהול באוקטובר, זאת לאור המצב הביטחוני, כך מדווח 'כלכליסט'.

"ההתגייסות של הציבור ככלל ושלכם בפרט לתת ולהעניק למי שזקוק לכך היא מרגשת ובלתי מובנת מאליה ואנחנו גאים להיות חלק מכם, עם ישראל. מהמקום הזה, ומתוך אמונה ורצון לאפשר, לחזק ולתרום את חלקנו ועל מנת להקל במצב הנוכחי, חברת MEEX נדל"ן מקבוצת חצי חינם החליטה כי בחודש אוקטובר 2023 לא נחייב בשכר דירה ודמי ניהול וזאת באמונה מלאה כי השוכרים שלנו הם השותפים שלנו לדרך" כתבה מנכ"לית החברה, ליהי סונק.

שוכרי החנויות בקניונים מדווחים על צניחה חדה ברווחיהם מאז החלה הלחימה שאף יכולה להגיע לעיתים ל-75 אחוזים פחות מהפדיון היומי בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

אמש הודיעה לבורסה חברת פוקס, שמעסיקה מעל 12,000 עובדים, כי היא מוציאה לחל"ת בין 30% ל-50% מכוח העבודה של החברה. חברת ריטיילורס, החברה שמפעילה את רשתות הספורט של הקבוצה, תוציא לחל"ת בין 30 ל-40% מהעובדים. 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד