ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"רק יחד ננצח"

נתניהו, גלנט והלוי בהצהרה משותפת: "פועלים יחד לחסל את החמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי נשאו הצהרות משותפות בפתח הערכת המצב, בקריה בתל אביב. נתניהו: "אנחנו פועלים יחד כאגרוף מחץ למען מטרה אחת - לחסל את החמאס"

נתניהו, גלנט והלוי בהצהרה משותפת: "פועלים יחד לחסל את החמאס"
נתניהו גלנט והרמטכ"ל צילום: קובי גדעון /לע"מ

על רקע הדיווחים על סכסוכים ודם ורע בקבינט, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי נשאו הצהרות משותפות בפתח הערכת המצב, בקריה בתל אביב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני נמצא פה בהערכת מצב עם שר הביטחון יואב גלנט ועם הרמטכ"ל הרצי הלוי. אנחנו פועלים יחד כאגרוף מחץ למען מטרה אחת - לחסל את החמאס. אנחנו נותנים גיבוי זה לזה, ואנחנו נותנים גיבוי לצבא ההגנה לישראל - ללוחמים שלנו, למפקדים שלנו".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אני מבקש אזרחי ישראל שתדעו דבר נוסף: אנחנו מקבלים את ההחלטות כאן ובקבינט לניהול המלחמה פה אחד. אנחנו עושים את זה באחריות רבה. אנחנו עושים את זה גם בחרדת קודש. אנחנו נלחמים יחד ואנחנו ננצח יחד. רק יחד".

שר הביטחון יואב גלנט אמר: "אני נמצא בימים האחרונים בביקורים ובסיורים ברחבי הארץ. אני פוגש את חיילי צה"ל בצפון, בדרום, ביבשה, באוויר, בים. אני פוגש אנשי מילואים ואנשי סדיר. כל הלוחמים האלה נחושים מאוד לבצע את המשימות, הם עושים תהליך הכנה יסודי וממושך, הם ערוכים למשימות שלהם. אני מציין במיוחד את המפקדים, מהקצינים הצעירים ועד הרמטכ"ל, שמבצעים עבודה מצוינת במהלך המלחמה וערוכים על מנת להמשיך אותה".

"אני מברך על הקמתו של קבינט המלחמה, אני חושב שזו ברכה למדינת ישראל ולעם בישראל. זה מסר של אחדות גם לכולנו כאן בארץ, וגם אל מול האויבים שלנו לקראת שלבים קשים שעוד צפויים לנו במהלך המלחמה", כך לדברי שר הבטחון.

הרמטכ"ל רא״ל הרצי הלוי: אמר בהצהרתו: "אנחנו מנהלים מלחמה, ראיתי את הכוחות בשטח ערוכים ומוכנים. אנחנו דנים כאן כל ערב בסוגיות מורכבות. הדרג המדיני וצה"ל מנהלים דיונים ענייניים ואיכותיים. מול עינינו רק דבר אחד - ביטחון מדינת ישראל".

 

 

 

בנימין נתניהו הרצי הלוי יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד