כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
נחתו עם מסוק על גג ביה"ח

שתי החטופות הגיעו לאיכילוב; זהו מצבן העדכני

שתי החטופות המשוחררות בנות ה-79 וה-85 נחתו הלילה במסוק על גג בית החולים איכילוב בתל אביב והועברו להערכה ראשונית, ממנה עלה כי מצבן טוב. האחות הראשית של בית החולים מסרה עדכון על מצבן

שתי החטופות הגיעו לאיכילוב; זהו מצבן העדכני
מסוק צבאי. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יוכבד ליפשיץ ונורית קופר מניר עוז, בנות 85 ו-79 ששוחררו אמש (שני) משבי חמאס, הגיעו הלילה במסוק למנחת המסוקים בבית החולים איכילוב בתל אביב כשהן מלוות בקרובי המשפחות שלהן.

המסוק עם שתי החטופות באיכילוב // מתוך כאן 11

אתי עוזיאל, סמנכ"ל סיעוד ואחות ראשית של בית החולים איכילוב מסרה עדכון מצב לאחר הגעתן לבית החולים ואמרה: "התרגשנו מאוד הן נראות בסדר, מצבן הרפואי בסדר, הן מדברות. כרגע אנחנו ניתן להם לנוח קצת עם המשפחה ולאחר מכן נעשה בדיקה גופנית כוללת. הן יישארו אצלנו ומחר נדע בדיוק, אבל כרגע בשבילן ובשביל בני המשפחה - מעמד מאוד מרגש".

אתי עוזיאל, סמנכ״ל סיעוד ואחות ראשית של ביה\"ח איכילוב

כזכור, יוכבד ליפשיץ בת ה-85 ונורית קופר בת ה-79, תושבות קיבוץ ניר עוז וממקימיו שוחררו אמש בשבי החמאס והועברו לישראל דרך מעבר רפיח המצרי באמצעות אמבולנסים של הצלב האדום.

השתיים נחטפו במהלך המתקפה הרצחנית בשבת (07.10.23) מבתיהן בקיבוץ ניר עוז. עמירם בן ה-85 בעלה של קופר ועודד בן ה-83 בעלה של ליפשיץ, שנחטפו יחד איתן, עדיין מוחזקים בידי ארגון הטרור האכזרי יחד עם שאר החטופים, "אנו נמשיך לפעול בכל דרך להשבתם. כי לשתיים אין אזרחות זרה, אלא רק ישראלית". נמסר ממשרד ראש הממשלה.

 

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד