כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
משיבה למכונת הרעל השמאלנית

הבת של גל הירש יוצאת להגנתו: "עלובי נפש"

מכונת הרעל של השמאל רודפת ומשמיצה תוך כדי הלחימה, לא רק את ראש הממשלה, אלא גם את תא"ל גל הירש שמונה על ידו לאחראי החטופים והנעדרים. בתו של הירש יוצאת למתקפה חריפה: "יש כאלה שמרשים לעצמם לשבת באולפנים ומאחורי המקלדת, שמעזים להתסיס, להסית, להחריב ולטנף על אנשים שקיבלו על עצמם תפקיד חשוב"

הבת של גל הירש יוצאת להגנתו: "עלובי נפש"
תא"ל גל הירש צילום: באדיבות המצלם

תא"ל במיל' גל הירש מושמץ בימים אלה בפי עיתונאים ופרשנים מהשמאל על מינויו לאחראי הממשלתי לשחרור החטופים משבי החמאס.

בשעות האחרונות הוא זוכה לגיבוי מבתו עופרי הירש שכותבת: "בימים האחרונים אנחנו עדים למתקפה בלתי פוסקת של התקשורת ושל כל מיני דמויות אחרות על אבא שלי, גל, שמונה להיות מתאם השבויים והנעדרים. מתקפה נבזית, שקרית, על גבול לשון הרע (!!) שנועדה להסיט את הדיון מהנושא העיקרי והחשוב ביותר שגל צריך להתעסק איתו כרגע והוא השבת השבויים והנעדרים משבי החמאס. משימה קשה, מורכבת עד בלתי אפשרית".

לדבריה, "גל הסכים לקחת את התפקיד על עצמו כי הוא מקדיש ומקריב את חייו למען המדינה הזו ללא חשבון גם במחירים אישיים כבדים לו ולמשפחתו. והיו מחירים, ועדיין יש מחירים. הוא עושה הכל במילואים, בצו 8, ללא "שכר מנכ"ל" מה שאנשים מרשים לעצמם לכתוב ללא השלכות".

עוד מוסיפה עופרי, "כבר עברנו את זה ב-2006, כבר עברנו את זה ב-2015, ואנחנו עוברים את זה שוב, ממש עכשיו. אבל ככה אנחנו - לא מתחשבנים כשמדובר במדינה שלנו. עושים כל מה שצריך כדי שהמדינה תישאר שלנו. גם בתקופה הכי קשה של מדינת ישראל יש כאלה שמרשים לעצמם לשבת באולפנים ומאחורי המקלדת, שמעזים להתסיס, להסית, להחריב ולטנף על אנשים שקיבלו על עצמם תפקיד חשוב, והכל מתוך שנאה עמוקה וארוכת שנים. תאמינו לי - אני יודעת".

"עלובי נפש היו בעבר ועוד יהיו בהמשך. אני בוחרת להתמקד בעיקר ובטוב. בהצלחה אבא". סיימה הבת שהמיסה לבבות רבים אבל לא את אלה ששונאים את אביה שנאה תהומית בשל היותו איש ימין "בעוונותיו הרבים".

גל הירש מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד