ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
נתניהו ביקש לדלל את הנוכחים

שרים טענו שהתוכנית שנמצאת על השולחן לא אגרסיבית מספיק

בדיון הקבינט המכריע לקראת הכניסה הקרקעית בסוף השבוע היו שרים שטענו כי התוכנית שנמצאת על השולחן אינה אגרסיבית דיו. נתניהו דרש בשלב מסוים לדלל את כמות הנוכחים בחדר | לפי דיווח אחר, בעוד גנץ וגלנט תומכים בעמדת הצבא שהוא מוכן לפעולה, נתניהו מטיל ספק וסבור שנדרש עוד זמן כדי לשפר את מוכנות הצבא לקראת התמרון

שרים טענו שהתוכנית שנמצאת על השולחן לא אגרסיבית מספיק
נתניהו וגלנט בהערכת המצב בקריה צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

במהלך הדיון, שנערך בסופ"ש, והתקיים משך שבע שעות, היו שרים שטענו שהתוכנית שנמצאת על השולחן לא אגרסיבית מספיק. כך מדווחת מוריה אסרף וולברג ב'חדשות 13' 

מתפתחים שם כמה ויכוחים - כאשר בשלב מסוים ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקש לדלל את מספר הנוכחים בחדר. כשהוא עם שרי הקבינט והצמרת הביטחונית - נתניהו מעדכן אותם בעוד פרטים על התוכנית וסוגיות רגישות נוספות.

ובמגבלות הצנזורה מדווחת מוריה אסרף כי אחרי העימותים והויכוחים בתוך הדיון על אפקטיביות הפעולה, הייתה הסכמה מלאה בקרב השרים עם רה"מ ומערכת הביטחון על הפעולה שהוצגה.

במקביל מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11', כי בני גנץ ויואב גלנט לא מעוניינים לעכב באופן משמעותי את התמרון הקרקעי ותומכים בעמדת הצבא שהוא מוכן לפעולה.

נתניהו מטיל ספק וסבור שנדרש עוד זמן כדי לשפר את מוכנות הצבא לקראת התמרון. בדיונים שהתקיימו השבוע הוסכם על כולם לחכות לפי שעה עם הכניסה הקרקעית - בעיקר בגלל האמריקנים והמגעים לשחרור חטופים.

בינתיים לשכת ראש הממשלה פנתה ללשכת הרמטכ"ל ושר הביטחון וביקשה להוציא הודעה משותפת על אמון ושיתוף פעולה מלא בין הצדדים. גלנט והרמטכ"ל הסכימו.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל יואב גלנט מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד