י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מעל הטבע

הסיפור הפלאי שמכה גלים: "שבועיים לפני ההילולא נולד הנכד הראשון"

"אני לא מבינה למה הולכים להתפלל בקבר רחל" – זה מה שאמרה החלפה מצרפת לפני שנה. עכשיו היא מדברת אחרת לגמרי • לפני שבועיים היא שוב יצרה קשר • גם היום אלפי יהודים זוכים לישועות מעל הטבע בזכות דמעותיה הרותחות של אמא רחל

הסיפור הפלאי שמכה גלים: "שבועיים לפני ההילולא נולד הנכד הראשון"
סגולה לילודה צילום: ועד הרבנים

לפני שנה, ממש כמו עכשיו ערב יום ההילולא של רחל אמנו, התקשרה למוקד של "ועד הרבנים" החלפה, יהודייה מצרפת. "קראתי שאתם מביאים ישועות" היא אמרה. "יש לי בן ובת שנשואים מעל 5 שנים ועדיין מחכים לילדים. אני רוצה שתתפללו עליהם, תבטיחו לי שייוולדו להם ילדים, וכשזה יקרה אני אתרום".

"התפילה חשובה, והצדקה חשובה, אבל רק הקב"ה יכול להבטיח" ענו לה בועד הרבנים. "יש כח גדול לצדקה, לתפילה בקבר רחל וגם לתפילה שלך. בעזרת השם נקווה לבשורות טובות".

לחצו כאן ותזכו לישועה מעל דרך הטבע>>>

"למה מתפללים בקבר רחל? ומה אני יכולה להתפלל בכלל?" היה נראה שהחלפה מופתעת, והמשך השיחה נועד להסברה בסיסית: מה הסגוליות בקבר רחל אמנו שקרוי 'מקום תפילה', כמה כח יש לכל יהודי כשהוא מבקש מהשם ולא משנה מה המצב שלו.

החלפה התרגשה. היא ביקשה לתרום גימטרייה של שמות הילדים – לפי סגולה ששמעה פעם, למרות שלא הבינה את משמעות המושג. יחד חישבו את הסכום וסוכם ששליחי ועד הרבנים יתפללו על ילדיה בי"א חשון אצל רחל אמנו, וגם היא תדליק נר באותו יום ותתפלל מביתה, ויקוו לישועת השם.

עברה עשרה חודשים עד שהחלפה שוב יצרה קשר. "נולדה לי נכדה!" האושר חצה מדינות ונשפך מעבר לקו. "גם הכלה שלי מחכה לשמחה בקרוב ממש... אני רוצה לתרום סכום בגימטרייה של 'חיים'! ותודה לרחל אמנו ולשליחי ועד הרבנים!"

בועד הרבנים כבר רגילים לסיפורי הישועות הללו, אבל בכל פעם זה מרגש מחדש, בכל פעם זה חיים חדשים, וזה הכח של השליחים הנאמנים והמסורים של ועד הרבנים, שכל יום ויום טורחים מגיעים לאמא רחל, לא שבביל עצמם, אלא בשבילכם, לבקש את הבקשה הפרטית שלכם מאמא רחל, והיא תמיד שמה כדי לענות לכם "כן".

כל יום ושמירה של אותה יום, מסתובבים יותר רגועים כשיודעים שגם היום זכינו שהשם שלנו הוזכר אצל רחל אמנו.

למרות ההגבלות ביום ההילולא, יערך גם השנה מעמד תפילה מיוחד בקבר רחל בי"א בחשוון, באישור חריג לשלוחי ועד הרבנים בראשות הגאון הגדול רבי מרדכי גרוס שליט"א.

כולנו צריכים ישועה, ובימים טרופים אלו על אחת כמה וכמה. אמא רחל תבקש בשבילכם, והקב"ה שומע לתפילתה!

אמא מחכה לכם, בואו >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד