כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
פעם השניה בתוך שבוע

צלבי קרס ודגלי אש"ף רוססו על חומה בחווארה

נאציזם בפעם השניה ב 10 ימים בחווארה: צלבי קרס על חומה בכביש הראשי בחווארה. יוסי דגן ראש מועצת שומרון דורש: "להרוס מיד את הקיר. תמה מדיניות הכלת הטרור הנאציז"

 צלבי קרס ודגלי אש"ף רוססו על חומה בחווארה
צלב קרס על החומה צילום: מועצה אזורית שומרון

שבוע וחצי לאחר אטימת הפיצריה שפרסמה את עצמה תוך שימוש בתמונת הקשישה מעוטף עזה שנחטפה לעזה, ערבים צבעו חומה ענקית בכביש הראשי במרכז חווארה ומילאו אותה בדגלי אש"ף וצלבי קרס.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב בזעם ודרש ממערכת הבטחון להרוס מיד את החומה: "אלו הפנים האמיתיות של הרוצחים מהחמאס ושל המממנים שלהם הרוצחים מהפתח - הרשות הפלסטינית: חבורה של נאצים נאלחים. אני דורש מהממשלה וממערכת הבטחון להגיב כמו שמגיבים לנאצים ולהרוס מייד את החומה בכביש הראשי בחווארה. תמה מדיניות ההכלה לטרור הנאצי. לא נלך כצאן לטבח. דורשים בטחון, דורשים כבוד לאומי, דורשים לדרוס את הנאצים האלה שעשו את זה. מה שהיה לא יהיה יותר. תמה מדיניות ההכלה לטרור הנאצי".

לפני כשבוע כוחות צה"ל הרסו פיצרייה בחווארה - שביזתה קשישה יהודיה שנחטפה לעזה בידי חמאס ביום שבת. בתמונה שהופצה ברשתות החברתיות, נראית אותה הקשישה מופיעה על "פרסומת" הפיצרייה - בלעג. בעקבות הפרסום המקומם, ראש מועצת שומרון יוסי דגן פנה בדרישה לממשלה ולמערכת הבטחון להרוס את הפיצריה. זמן קצר לאחר מכן הכוחות הגיעו למקום - ודחפור של צה"ל החל בהריסות".

חווארה נאצים פלסטינים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד