י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ענף הנדל"ן בהדממה

הרשויות בהן אתרי הבניה מושבתים: "מקומות שיציבו אבטחה - ייפתחו בהמשך"

מספר עיריות לא השיבו את אתרי הבנייה לפעילות והן מפרסמות הודעה שבה נכתב כי חברות קבלניות אשר יפתחו את האתרים ללא אישור - צפויות לסנקציות 

הרשויות בהן אתרי הבניה מושבתים: "מקומות שיציבו אבטחה - ייפתחו בהמשך"
צילום: מתוך אתר מחיר למשתכן

לאחר שלפני יומיים מספר רב של רשויות מקומיות אישרו את המשך הפעילות באתרי הבניה בשטחם, עדיין נותרו אתרי בניה רבים בערים השונות בהם הפועלים לא הורשו לשוב לעבודתם.

רשימת הרשויות בהן לא הורשו פועלים לשוב לעבודה עד עתה ארוכה וכוללת את הערים בת ים, גבעתיים, גבעת שמואל, חולון, חריש, יהוד, כרמיאל, נס ציונה, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רמת השרון ותל אביב.

בהודעה של ראשון לציון, רמת גן, בת ים, גבעתיים ורחובות נמסר כי "לאחר שורת התייעצויות שהתקיימו בין ראשי הערים בסוף השבוע, ולאחר הערכת מצב עם גורמי הביטחון, החליטו ראשי הערים להשאיר בשלב זה את האיסור לפתוח לפעילות את אתרי הבנייה. חברות קבלניות אשר יפתחו את האתרים ללא אישור הרשות המקומית יהיו צפויות לסנקציות מצד הרשות.

ההחלטה התקבלה מתוך רצון לפעול להגברת תחושת הביטחון של הציבור בימים מתוחים אלה. במקביל נמשיך לבחון את האפשרות לפתוח בהמשך רק אתרים שיציבו אבטחה בפתח אתר הבנייה. הדיונים בנושא יימשכו עם נציגי הקבלנים ועם גורמי הביטחון השונים בימים הקרובים, ובתיאום בין העיריות השונות".

יצוין כי האישור הגיע לאחר שבועיים בהם האתרים לא עבדו מאז החלה הלחימה וכן שבוע קודם בהם האתרים דממו בזמן חג הסוכות. 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד