י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
ישראל במלחמה

השר כ"ץ בצפון: "אנחנו במלחמת עולם נגד האסלאם הרדיקלי"

שר האנרגיה והתשתיות בביקור ביישובי הצפון, סמוך לגבול לבנון: "כולנו מאוחדים עבור מטרה אחת - להשמיד את ארגון הטרור הנאצי חמאס ולהשיב את החטופים הביתה, ולא לאפשר לחיזבאללה לאיים על יישובי הצפון ומדינת ישראל"

השר כ"ץ בצפון: "אנחנו במלחמת עולם נגד האסלאם הרדיקלי"
השר ישראל כ"ץ בסיור בצפון צילום: באדיבות המצלם

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט הבטחוני חה"כ ישראל כ"ץ, ביקר היום (שלישי) ביישובי קו העימות בצפון סמוך לגבול לבנון, בשלומי ובמועצה האזורית מעלה יוסף, יחד עם ראשי המועצות גבי נאמן ושמעון גואטה, כדי לחזק את תושבי היישובים ולתת מענה לרשויות בתחום החשמל והמים והתשתיות בעקבות המלחמה, זאת לאחר שורת ביקורים שקיים השר ביישובי העוטף והדרום.

השר הדגיש כי המשרד פועל כל העת להבטיח את אספקת הרציפות התפקודית של תשתיות האנרגיה ביישובי הצפון והדרום ולחזק אותם לקראת העתיד.

במהלך הביקור פגש השר את חיילי גדוד 316 של פיקוד העורף, שתפקידם הוא מתן מענה להצלת חיים במרחב האזרחי, ושמע מהם בקצרה על פעילותם המבצעית באזור.

בפגישה נכחו גם מנכ"ל משרד האנרגיה והתשתיות, קובי בליטשטיין, משנה למנכ"ל משרד האנרגיה והתשתיות, ברק נפתלי, מנהל חטיבת אנרגיה מקיימת, רון אייפר וצוות מקצועי מהמשרד, יחד עם נציגי חברת החשמל ורשות המים.

שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ אמר: "אנחנו במלחמת עולם שלישית נגד האסלאם הרדיקלי בראשות איראן, ובאתי הנה כדי לחזק אתכם תושבי עוטף ישראל שנמצאים בקו העימות בצפון ולומר לכם שאתם לא לבד. אנחנו מגבים אתכם ביטחונית וגם בתחום האזרחי ניתן מענה וסיוע מיידי לכל מה שיידרש.

התרגשתי לשמוע את השבחים שחלקתם לעובדי חברת החשמל שפעלו בגבורה תוך סיכון עצמי כדי לתת מענה מיידי לתיקון רשת החשמל שנפגעה מירי. כולנו מאוחדים עבור מטרה אחת - להשמיד את ארגון הטרור הנאצי חמאס ולהשיב את החטופים הביתה, ולא לאפשר לחיזבאללה לאיים על ישובי הצפון ומדינת ישראל", כך כ"ץ.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד